قیام ایران-شماره ۴۴ - خامنه ای پس از ۱۳روز سکوت به استمرار قیام اعتراف کرد و گفت:

قیام ایران-شماره ۴۴


خامنه ای پس از ۱۳روز سکوت به استمرار قیام اعتراف کرد و گفت:

مجاهدین از چند ماه قبل سازماندهی کردند کسانی را در داخل نشان کردند، فراخوان را هم آنها دادند تا مردم را دنبال خودشان بکشانند

خامنه ای پس از یک سکوت مرگبار و طولانی مدت در سیزدهمین روز قیام به صحنه آمد و با اذعان به استمرار قیام ترس و وحشت خود را از خشم مردم خشمگین برملا کرد و به زبان معکوس بر آلترناتیو بودن مقاومت ایران و سازمان مجاهدین تأکید نمود. رژیم و رسانه هایش مدعی شدند که خامنه ای در جمع مردم قم سخنرانی کرده است در حالیکه وی در جمعی از آخوندهای حکومتی و مزدوران دستچین شده حضور یافته بود. شعار مردم قم نیز مانند بقیه مردم سراسر ایران چیزی جز مرگ بر خامنه ای و خامنه ای حیا کن مملکت را رها کن نبود.

خامنه ای از جمله گفت: مجاهدین «از ماهها قبل آماده بودند... از چند ماه قبل نسبت به این قضیه که سازماندهی کنند، بروند این و آن را ببینند. کسانی را در داخل نشان کنند، پیدا کنند که بهشان کمک کنند، تا بیایند به مردم فراخوان بدهند. فراخوان را هم آنها دادند. شعار نه به گرانی بگذارند. خب این شعاری هست که همه خوششان می‌آید. با این شعار [توانستند]یک عده‌یی را جذب کنند. بعد خودشان بیایند وسط، اهداف خودشان را دنبال کنند، مردم را هم دنبال خودشان بکشند».

او سیل خروشان مردم در ۱۳۱شهر و تمامی استانهای کشور ...را «آتش بازی و شیطنت کاری» گروهی اندک خواند. اما ناگزیر به استمرار قیام اعتراف کرد و با اشاره به قیام آفرینان گفت: «مزدوران دشمنان دست‌بردار نیستند». این در حالیست که جعفری سرکرده پاسداران یک هفته پیش اعلام کرده بود که قیام تمام شده است و روحانی به رئیس جمهور ترکیه گفته بود این نا آرامیها دو روزه پایان می یابد.

خامنه ای ضمن اعتراف به وضعیت بحرانی کشور تلاش کرد آنها را ناچیز جلوه دهد. او که خود بزرگترین سارق تاریخ ایران است در وحشت از خشم مردم دزدیهای دستگاه فاسد و غارتگر حاکم بر کشور و چپاول دهها میلیارد دلار سرمایه های مردم ایران توسط ارگانهای تحت سیطره خود و دیگر سران رژیم را نیز ناچیز جلوه داد و گفت: «صندوقهای مشکل‌دار یا بعضی از مؤسسات مالی مشکل‌دار، بعضی از دستگاههای مشکل‌دار» بعضی از مردم را ناراضی کرده‌اند. «آن تمناهای مردمی یا درخواستهای مردمی یا اعتراضهای مردمی در این کشور همیشه بوده، الان هم هست... هیچ‌کس هم با این‌ها مخالفت و معارضه‌یی ندارد. باید به این حرفها رسید، باید گوش کرد، باید شنید. باید در حد وسع و توان به آنها پاسخ داد».

آخوندهای حاکم باید از سلف خود درس بگیرند که این عذر و بهانه ها هیچ دردی را دوا نمی‌کند و تنها راه همانست که مردم ایران با تمام قدرت و توان فریاد می‌زنند که خامنه ای حیا کن حکومت و مملکت را رها کن والا مردم ایران او و حکومت جنایتکارش را برای همیشه به زباله دان تاریخ خواهند فرستاد.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۱۹دی ۱۳۹۶ (۹ژانویه ۲۰۱۸)
لطفا به اشتراک بگذارید: