This browser does not support the video element.

بیانیه کاخ سفید: آمریکا خواستار آزادی فوری تمامی زندانیان سیاسی در ایران است

بیانیه کاخ سفید


بیانیه کاخ سفید

ایالات متحده خواستار آزادی فوری تمامی زندانیان سیاسی در ایران/از جمله قربانیان سرکوب های اخیر است۱۰ ژانویه 2018(۲۰دی ۹۶)

دولت ترامپ عمیقا نگران گزارش هایی است که رژیم ایران در هفته گذشته هزاران شهروند ایرانی را بخاطر شرکت در تظاهرات صلح آمیز زندانی کرده است

ما سران رژیم ایران را به خاطر نقض حقوق مردم ایران قابل حسابرسی می دانیم

کاخ سفید با صدور بیانیه ای درباره دستگیریهای گسترده و کشته شدن شماری از دستگیرشدگان اخیر در زیر شکنجه توسط رژیم آخوندی اعلام کرد:

دولت ترامپ عمیقا نگران گزارش هایی است که رژیم ایران در هفته گذشته هزاران شهروند ایرانی را بخاطر شرکت در تظاهرات صلح آمیز زندانی کرده است. علاوه بر این، گزارشات نگران کننده دیگری وجود دارد که رژیم برخی از این تظاهرکنندگان را در حالی که در بازداشت هستند شکنجه یا کشته است.

ما تازمانی که دیکتاتوری (حاکم بر) ایران حقوق اساسی شهروندان خود را سرکوب می کند ساکت باقی نخواهیم بود و سران رژیم ایران را به خاطر نقض حقوق (بشر) قابل حسابرسی می دانیم. تظاهرکنندگان در ایران نارضایتی مشروع دارند, از جمله خواستار پایان دادن به سرکوب دولت, فساد و اتلاف منابع ملی به خاطر ماجراجویی های نظامی هستند.

رژیم ایران ادعا می کند که از دموکراسی حمایت می کند, اما زمانی که مردم خود را که آرزوهایشان را برای زندگی بهتر و پایان دادن به بی عدالتی بیان می کنند, (سرکوب می کند) یکبار دیگر طبیعت وحشی خود را به نمایش می گذارد.

ایالات متحده خواستار آزادی فوری تمامی زندانیان سیاسی در ایران از جمله قربانیان سرکوب های اخیر است.

 

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا ایالات متحده به آزادی فوری همة زندانیان سیاسی در ایران فراخوان می‌دهد

سخنگوی وزارت خارجة آمریکا گفت: هم‌چنان که سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد، ایالات متحده در برابر سرکوب حقوق پایه‌یی شهروندان (ایرانی) توسط (رژیم) ایران سکوت پیشه نخواهد کرد. ایالات متحده به آزادی فوری همة زندانیان سیاسی در ایران فراخوان می‌دهد.

غیظ رژیم از قطعنامه مصوب کنگره آمریکا و مقاله مریم رجوی در وال استریت ژورنال درباره قیام مردم ایران

مجری: مجلس نمایندگان آمریکا اینبار به بهانه حقوق بشر و آزادی بیان با تصویب قطعنامه ای از اغتشاشات و آشوبگران حمایت کرد, این قطعنامه ضد ایرانی 415 رای موافق و فقط دو رای مخالف داشت بطوریکه تحسین مایک پنس معاون رئیس جمهور آمریکا را نیز در پی داشت .

مجری: وال استریت ژورنال هم اولین بار نوشته ای از سرکرده گروهک تروریستی منافقین درباره آشوبهای اخیر در ایران منتشر کرد.

رزلهینتن: اینبار بر خلاف سال 2009 آمریکا کنار نمیکشد خودمان را گول نزنیم روحانی رئیس جمهور میانه رو نیست او سراسر زندگی خود را به رژیم و ایدئولوژی اش وفادار بوده است به همین دلیل این قطعنامه بسیار اهمیت دارد.
لطفا به اشتراک بگذارید: