This browser does not support the video element.

تظاهرات در همبستگی با قیام مردم ایران و اعتراض به حضور ظریف در بروکسل

تظاهرات در همبستگی با قیام مردم ایران



  • تظاهرات در مقر اتحادیه اروپا در همسبتگی با قیام مردم ایران و اعتراض به حضور وزیرخارجه رژیم در بروکسل


ایرانیان آزاده، در همبستگی با قیام مردم ایران و در اعتراض به حضور وزیرخارجه رژیم رکوردار اعدام در بروکسل، یک تظاهرات اعتراضی در مقابل مقر اتحادیه اروپا برگزار کردند. تظاهر کنندگان از اتحادیه اروپا خواستند تا سیاست مماشات با رژیم آخوندی را پایان داده و در طرف مردم ایران قرار بگیرد.

  • در این تظاهرات، دکتر آلخو ویدال-کوآدراس رئیس کمیته بین المللی در جستجوی عدالت، طی سخنانی، ضمن اشاره به اعتراف خامنه ای درباره نقش مجاهدین در قیام، از اتحادیه اروپا خواستار اتخاذ سیاست قاطع در برابر رژیم آخوندی شد.

  • تونه کلام، نماینده برجسته پارلمان اروپا نیز طی سخنانی، از قیام مردم ایران برای آزادی حمایت کرد.


 

  • خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی از تظاهرات ایرانیان آزاده در بروکسل نوشت:‌ هواداران شورای ملی مقاومت ایران در بیرون مقر مرکزی اتحادیه اروپا تظاهرات کردند. تظاهر کنندگان در حالیکه تصاویر مردم رجوی را در دست داشتند، علیه حضور وزیرخارجه رژیم در بروکسل شعار سردادند.


 

  • سایت نیو یوروپ نوشت: تظاهرکنندگان، در مقابل مقر اتحادیه اروپا در بروکسل بارها شعار ” نه به معامله با رژیم قاتل ایران”. سر دادند. آنها تصاویر مریم رجوی رهبر اپوزیسیون ایران را در دست داشتند و از جامعه بین المللی خواستند سران رژیم ایران را به خاطر سرکوب وحشیانه تظاهرات اخیر در سراسر کشور محکوم کند و مورد حسابرسی قرار دهد.


 

  • پارلمان ماگازین به نقل از سخنگوی تظاهرکنندگان :” ملاقات باظریف در حالی صورت می گیرد که قیامهای بزرگ بسیاری از شهرها در ایران را طی دو هفته گذشته تکان داده است. حدود 50 اعتراض کننده بی گناه ایرانی در خیابانها کشته شدند ”حداقل دو تظاهرکننده جوان تا الان در زندان زیر شکنجه کشته شده اند.“ دعوت از نماینده دیکتاتوری مذهبی حاکم بر ایران که جنایتهای بسیاری مرتکب شده، ” یک اقدام شرم آور است و به مردم رنج دیده ایران آسیب میرساند. بجای این، اتحادیه اروپا باید رژیم ایران را محکوم کند و مرتکبین جنایتها را به دادگاههای بین المللی بکشاند.“


 

شمار دیگری از رسانه های خبری نیز گزارشهایی از این تظاهرات منعکس کردند
لطفا به اشتراک بگذارید: