This browser does not support the video element.

بیانیه مجمع تشخیص مصلحت نظام آخوندی در باره فرار ناگزیر آخوند شاهرودی

بیانیه مجمع تشخیص مصلحت نظام آخوندی در باره فرار ناگزیر آخوند شاهرودی از آلمان و بحران راس نظام برسر قیام ۲۲دی۹۶


ادعا شده اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره اغتشاشات اخیر اختلاف نظر داشته اند

 

درحالیکه موج اعتراضات ایرانیان در آلمان و کارزار اشرف نشانها و فعالیتهای نمایندگی شورای ملی مقاومت برای توقیف آخوند جنایتکار هاشمی شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ولایت فقیه و رئیس سابق قضائیه خون آشام خامنه ای، که منجر به فرار شتابزده و مفتضانه او شد، شبکه های اجتماعی گزارشهایی انتشار یافته که می گوید سفر این آخوند جنایتکار به آلمان، نوعی فرار و در وحشت از خیزشها و قیام مردم ایران صورت گرفته و او قصد باقی ماندن در آلمان را داشته، اما در اثر موج اعتراضات و در هراس از دستگیری و محاکمه به خاطر جنایت علیه بشریت، ناگزیراز فرار شتبابان و برگشتن شده است.

بالا گرفتن این فضیحت ها که نشاندهنده وضعیت بیش از پیش بحرانی و ترسان راس نظام ولایت فقیه است، مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست این آخوند جنایتکار را ناگزیر کرد که طی بیانیه ای ضمن حمله به رسانه های همگانی وفضای مجازی ،غیظ و آشفتگی درونی رژیم را از مجاهدین و قیام مردم ایران برملا کند

در بیانیه مجمع تشخیص مصلحت نظام آمده است :

 

برخی رسانه های ضدانقلابی اقدام به جعل و گمانه زنی های خلاف واقع نموده اند که لازم است برای شایعه زدایی و تنویر افکار عمومی مطالب ذیل را تقدیم نماییم:

  1. بستری شدن ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام در یکی از بیمارستانهای آلمان بنا بر توصیه اکید تیم پزشکی و بر خلاف تمایل ایشان بوده است و پس از بهبودی و طی روند درمانی در آلمان به ایران مراجعت نموده و در مجمع تشخیص مصلحت نظام و جایگاه های دیگر در خدمت مردم و انقلاب اسلامی خواهد بود.


٢. اخیرا در یکی از سایت های خبری ادعا شده اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره اغتشاشات اخیر اختلاف نظر داشته اند و یا این که دبیر مجمع گزارش شورای امنیت ملی را قرائت کرده است که روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن تکذیب مدعای فوق متذکر می گردد در جلسه اخیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تمام اعضاء روی خاستگاه ها و ریشه های اغتشاشات اخیر اتفاق نظر داشته و پیروی از فرامین و منویات رهبر، و وحدت نیروهای سیاسی را تنها راه مقابله با توطئه های دشمنان و حل مشکلات کشور اعلام کرده اند.

  1. پس از مصاحبه دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و پرده برداری از عوامل پشت صحنه آشوب و اغتشاش در روزهای اخیر؛ رسانه های ضدانقلابی ....کوشیدند با وارونه انگاری بیانات محسن رضایی افکار عمومی را نسبت به دخالت عوامل پشت صحنه اغتشاشات اخیر به تردید بکشانند!


 

مجمع تشخیص مصلحت نظام آخوندی در ادامه این بیانیه، آسمان و ریسمان را بهم بافته تا به نشست خبری پاسدارمحسن رضایی دبیر مصلحت نظام آخوندی و حرفهای او در باره «ضلع سوم اغتشاشات اخیر » و«: هسته اصلی اغتشاشات اخیر» پرداخته، وکشمکش درونی نظام برسر اظهارات پاسدار رضایی و خبرهای مربوط به اختلافات در مجمع تشخیص مصلحت نظام را به خیال خود رفع و رجوع کند.

بیانیه مجمع تشخیص مصلحت نظام آخوندی در پایان راجع به راه کار و مصلحت نظام چنین می نویسد: « هوشیاری مردم و نیروهای امنیتی به ویژه در مقابله با شایعه سازی و دروغ پراکنی آنان در فضای مجازی و رسانه ای مهمترین عامل خنثی شدن توطئه های دشمنان خواهد بود».
لطفا به اشتراک بگذارید: