This browser does not support the video element.

بیانیه های همبستگی وحمایت اقشار مختلف میهن با قیام مردم ایران

بیانیه های همبستگی وحمایت اقشار مختلف میهن با قیام مردم ایران


جمعی از مهندسین نظام مهندسی استان تهران در بیانیه خود می نویسند:‌ما همه مردم ایران به‌خصوص جوانان شجاع را به گسترش تظاهرات و اعتراضات فرا می‌خوانیم. ما همه مردم ایران و به‌خصوص کارگران وکسبه زحمتکش را به اعتصاب سراسری فرا می‌خوانیم. این رژیم خونریز با کشتار جوانان آخرین میخ را بر تابوت خود کوبیده است. دیگر نباید به آن امان داد. ما پابه پای شما در خیابانها و کوچه پس کوچه‌ها با پاسداران وحشی و بسیجیان ترسو چنگ در چنگ خواهیم بود و بساط این بزرگترین فریب تاریخ را از ریشه برخواهیم کند.

 

جمعی از دست اندرکاران صنف چاپ در تهران طی بیانیه خود که با درود به شورای ملی مقاومت ایران آغاز کرده اند می نویسند:‌ ما اهالی صنف چاپ که از بدو راه اندازی این صنعت در ایران از سالیان دور مورد هجمه حکومتهای قبلی و فعلی، آخوندهای دجال بوده و هستیم پشتیبانی خود را از قیام مردم ایران عزیز اعلام می داریم و تا براندازی این حکومت ریا و تزویر قدمی پا پس نمی کشیم؛ باشد که دیگر هموطنانمان به این قیام ملی بپیوندند.که طلوع آزادی در راه است.

 

جمعی متشکل از استادان، فارغ‌التحصیلان و دانشجویان طی بیانیه ای درباره ضرورت قیام و سرنگونی و رفرم ناپذیری استبداد مذهبی می نویسند:امکان هیچ‌گونه رفرمی چه درشکل و چه درماهیت این دیکتاتوری وجود ندارد و هرگونه تمهیدی برای احیای فریب اصلاحات سرابی بیش نیست...دوران فریب اصلاحات در این حاکمیت ارتجاعی ضدبشری سپری شده‌ و جنبش در ۷دی‌ماه از یک نقطه‌ی عطف بازگشت‌ناپذیر عبور کرده‌است
لطفا به اشتراک بگذارید: