This browser does not support the video element.

ارتباط مستقیم - آثار قیام بر موقعیت رژیم، قسمت اول – یزدان حاج حمزه و شاهین قبادی

ارتباط مستقیم


یزدان حاج حمزه: بعد از قیام رژیم در وحشت از گسترش آن تصمیم به حذف افزایش قیمت حاملهای انرژی گرفت اما مجلس کلیات لایحه بودجه را رد کرد

یزدان حاج حمزه: روز ۱۳ بهمن رسانه های حکومتی خبر دادند که حذف یارانه بگیران در سال آینده مسکوت مانده است. این اولین اثر قیام در مدیریت مالی رژیم بود.

شاهین قبادی: روند تحولات در رابطه با ایران از هر منظر که نگاه بکنید قبل و بعد از ۷دی متفاوت است. قیام یک سرفصل است.

شاهین قبادی: قیام افسانه سازیهای رژیم مبنی بر این که این رژیم ثبات دارد، همه تحولات در کادر جناح بندیهای رژیم است، سپاه قدرت دارد، برجام تأثیر مثبتی بر معیشت مردم می گذارد و .... همه را بر باد داد

یزدان حاج حمزه: بخش مهمی از بودجه ۹۷ رژیم تخصیص داده شده به نیروهای نظامی امنیتی یعنی دو و نیم برابر بودجه آموزش و پرورش که بزرگترین دستگاه دولت است و ۶ برابر بودجه بهداشت و درمان.

یزدان حاج حمزه: در مقایسه با سال جاری، بودجه نظامی و امنیتی رژیم ۱۹ درصد اضافه شده است.

شاهین قبادی: تمام باصطلاح تئوریسینهای رژیم صراحتاً می‌گویند که رژیم در بن است و در حال سرنگون شدن هستیم و راه حلی در چشم انداز نیست. ملتی تصمیم خود را برای آزادی گرفته است.

یزدان حاج حمزه: روحانی سه مرحله در مقابل رژیم را به انتقاد، اعتراض و انقلاب تشریح کرده است. الان دیگر برای رژیم دیر شده و شرایط به مرحله سوم یعنی انقلاب رسیده است

یزدان حاج حمزه: مرکز پژوهشهای مجلس ارتجاع تأکید می کنند که رژیم با ۳۰چالش در هم تنیده شده برای اصلاح اقتصاد ایران مواجه است.

یزدان حاج حمزه: مرکز پژوهشهای مجلس ارتجاع تأکید می کنند که رژیم با ۳۰چالش در هم تنیده شده برای اصلاح اقتصاد ایران مواجه است.

 
لطفا به اشتراک بگذارید: