گزارش خبری «مسألة امروز جامعه اصل نظام است»

هر چه می‌گذرد گویی سردمداران و مهره‌ها و رسانه‌های رژیم تازه پی به عمق قیام و ابعاد تآثیرات آن می‌شوند و به آن اعتراف می‌کنند.

مثلاً اعتراف می‌کنند که مسأله امروز مردم اصل نظام است، این قیام یک تعارض بی‌سابقه سیاسی بود که تا کنون در تاریخ ایران سابقه نداشته و سرعت گسترش آن بسیار بیشتر از انقلاب ضد سلطنتی بود و در عرض چند روز تمام کشور را فرا گرفت و مهمتر این که یک زلزلة هفت و نیم ریشتری در راه است.

حداد عادل از باند خامنه ای ۵ بهمن

باید واسطه‌ای برای بسط گفتمان رهبری برای جامعه باشیم و نباید بگذاریم بین مردم و رهبری خلا گفتمانی و کاری ایجاد شود

مسئله امروز جامعه ما اصل انقلاب است

[caption id="attachment_75925" align="aligncenter" width="370"] حداد عادل از باند خامنه ای ۵ بهمن - مسئله امروز جامعه ما اصل انقلاب است[/caption]

در این شرایط برخی صف بندی‌های گذشته کم رنگ می شود و حتی اصلاح‌طلبان صادق هم احساس خطر کرده‌اند و باید همه تمرکزها بر خود انقلاب باشد.

 

خبرگزاری حکومتی آریا ۵ بهمن :امیر محبیان

اگر ناکارآمدی برطرف نشود، زلزله 7,5 ریشتری سیاسی در راه است

[caption id="attachment_75924" align="aligncenter" width="370"] خبرگزاری حکومتی آریا ۵ بهمن :امیر محبیان - اگر ناکارآمدی برطرف نشود، زلزله 7,5 ریشتری سیاسی در راه است[/caption]

آن چیزی که اتفاق افتاد اگر درست تحلیل شود یک پیش‌لرزه بوده که می‌تواند زلزله‌ای 7,5 ریشتری را در پی داشته البته می‌تواند یک هشدار باشد که ما را از افتادن به چاه‌ها یا چاله‌ها نجات دهد.

روزنامه حکومتی وقایع‌اتفاقیه ۵ بهمن

وعده مسئولان در هنگام انتخابات از عوامل تشدید‌کننده این اعتراضات بود، زیرا در دوران انتخابات تصویری از اینکه وقتی ما بیاییم وضعیت بهتر خواهد شد، در ذهن مردم ایجاد شد اما پس از آن این‌گونه نبود و در عمل تحقق پیدا نکرد. کاهش امکانات ضعف و ناکارآمدی مدیریتی و در آخر گسترش دسترسی به داده‌های خبری غیر‌رسمی از عوامل تشدید‌کننده این بحران و اغتشاشات اخیر بود

خبرگزاری حکومتی آریا ۵ بهمن: ابوالفضل دلاوری

از حوزه حل منازعه اگر به اعتراضات اخیر نگاه کنیم متوجه می‌شویم که آنچه اتفاق افتاد یک تعارض بی‌سابقه سیاسی در ایران بود که از نظر شدت، گستره و... تا کنون چنین تعارضی در ایران رخ نداده بود. به عنوان مثال انقلاب اسلامی ایران را اگر ارزیابی کنیم می‌بینیم که طی 40 روز گستره آن به کل کشور رسید حال آنکه این اعتراضات طی چند روز به تقریبا همه کشور رسید.

سایت حکومتی رویداد۲۴ ـ ۵ بهمن: محمد کیانوش راد

تعبیر نارضایتی‌های مردم به مشکلات و گرفتاری‌های اقتصادی اولین و بزرگ‌ترین اشتباهی است که سیاستمداران ممکن است به آن مرتکب شوند. بین مردم، حاکمیت و حتی اصلاح‌طلبان شکاف به وجود آمده است. مردم به دلیل عملکردهای مجموعه حاکمیت روزبه‌روز ناامیدتر و نسبت به شرایط موجود ناراضی‌تر شده‌اند. پس از اعلام شنیدن صدای مردم که توجه اکثریت مسئولان نظام که به‌صورت غیرمستقیم مطرح شد تاکنون هیچ نشانه و حرکتی مبنی بر اصلاح رویکردها و رویه‌های گذشته مشاهده نشده.

[caption id="attachment_75923" align="aligncenter" width="370"] سایت حکومتی رویداد۲۴ ـ ۵ بهمن: محمد کیانوش راد : بین مردم، حاکمیت و حتی اصلاح‌طلبان شکاف به وجود آمده است.[/caption]



بیشت:

تجمع اعتراضی مردم تهران و شعار مرگ بر دیکتاتور

عفو بین‌الملل نسبت به بازداشت و شکنجه 6مدافع حقوق‌بشر هشدار داد

لطفا به اشتراک بگذارید: