اذعان زیباکلام، مهره باند مغلوب نظام به نفرت مردم از همه باندهای حاکمیت

اذعان مهره باند مغلوب نظام


یک مهره باند مغلوب رژیم به نام صادق زیباکلام، اذعان کردکه هردو باندحاکمیت در قیام سراسری ازسوی مردم ایران نفی شده اند. وی هم چنین گفت که مواضع آخوند روحانی مایه شرمساری و رویگردانی باند خودش شده است:

زیبا کلام: همانطور که در جریان ناآرامیهای اخیر شاهدش بودیم, علنا شعارهایی که علیه اصلاح طلبان داده می شد دستکمی از اصولگریان نداشت و غیظ و غضب نسل جوان نسبت به اصلاح طلبان بعد از دیماه هم همچنان ادامه یافته بنابراین دفاع و صحبت از جریان اصلاحات در شرایط فعلی دشوار هستش, مثل تیمی که بازی رفت رو سه تا گل خورده و تو خانه خودش سه تا گل خورده و بازی برگشت رو باید بره تو خانه حریف با سه گلی که خورده انجام بده.

به این دلیل جریان اصلاحات سال 96 براش سال خوش یمنی نبوده که با دو بحران مواجه شد در سال 96 و متاسفانه نتوانست سربلند از هیچکدام از این دو بحران بیاد بیرون.

بعلاوه برخی سخنرانیها, برخی از موضعگیریهایی که آقای روحانی بعد از پیروزیشون انجام دادند, باعث میشد که واقعا اصلاح طلبان از خجلت و شرمساری سر به زیر سرشون رو پایین بگیرند.

جامعه بشدت و قرض و محکم و خیلی سریع دلخوری خودش رو از آقای روحانی نشان داد کمپین هایی که در فضای مجازی به راه افتاد,«پشیمانیم از شرکت در انتخابات», « پشیمانیم از رای دادن به روحانی» و نهایتا شعار عبور از روحانی.

و این دو موج موج دومی که ناآرمیهای دیماه بود ضربه اش خیلی خیلی جدیتر بود و توی این جریان دوم هم اصلاح طلبان دست راستشون به دست چپشون می گفت چه خاکی باید سرمون کنیم.
لطفا به اشتراک بگذارید: