معاون وزیر خزانه داری آمریکا: ما در حال هدف قرار دادن فعالیتهای شریرانه رژیم ایران هستیم

 

معاون وزیر خزانه داری آمریکا:


ما به افزایش فشار بر ناقضین حقوق بشر و عوامل فاسد در ایران ادامه میدهیم


معاون وزیر خزانه داری آمریکا .


در کنفرانس ضد پولشویی و جرائم مالی انجمن صنعت اوراق بهادار و بازارهای مالی گفت:‌رژیم ایران زمینه دیگری از نگرانی بزرگ برای ماست.


ما در حال هدف قرار دادن فعالیتهای شریرانه این رژیم از جمله حمایت آن از حزب الله، دیگر گروههای تروریستی و رژیم وحشی اسد در میان دیگر فعالیتها هستیم. فقط بعنوان یک مثال ایران در سال حدود 700 میلیون دلار به حزب الله میدهد.

سیگال ماندلکر Sigal Mandelker افزود


:‌مردم ایران در اعتراض به رژیمشان به خیابانها آمدند و بلند فریاد میزدند که آنها صبرشان از فساد رژیم و پشتبانی مالی از نیروهای نیابتی خارجی لبریز شده است. بسیاری این کار را کردند با ریسک بزرگی برای جان خودشان، از آنجاییکه رژیم تظاهرکنندگان را به زندان انداخته است، مردم خود را که به دنبال اعتراض آزادانه بودند سانسور کرد و خیلی کارهای بدتر. ما به افزایش فشار بر ناقضین حقوق بشر و عوامل فاسد در ایران ادامه میدهیم. تنها ماه گذشته ما 14 فرد و نهاد، منجمله رئیس قضاییه ایران، را در ارتباط با بدرفتاری وحشتناک آنها با شهروندان و حمایت از نهادهای دفاعی لیست گذاری شده تحریم کردیم. ما به برجسته کردن فساد همه گیر در اقتصاد ایران که به رژیم اجازه میدهد تا به هزینه مردمش خزانه خودش را پر کند، ادامه خواهیم داد. این تحریمها بر روی تلاشهای ما برای هدف قرار دادن دیگر فعالیتهای شریرانه رژیم ایران بنا میشود. طی سال گذشته ما 97 هدف در خاورمیانه، آسیا، و اروپا را در ارتباط با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حمایت از تروریسم، برنامه های موشک بالستیک، نقض حقوق بشر، سانسور، حملات سایبری و فعالیتهای تبهکارانه فراملیتی ایران لیست گذاری کردیم.

در ایران همچنین هیچ شفافیتی وجود ندارد که درباره آن صحبت کنیم و نقصهای زیادی در نظام ضد پولشویی / مبارزه با تأمین مالی تروریسم وجود دارد. سپاه پاسداران که چهار بار لیست گذاری شده است بخش قابل توجه و اغلب پنهان اقتصاد رژیم ایران را تشکیل میدهد. این مشکلات با آنهایی که تلاش میکنند آنجا تجارت کنند را بیشتر پیچیده میکند.
لطفا به اشتراک بگذارید: