حرکت های اعتراضی اقشار مختلف علیه ستم و چپاول رژیم آخوندی

حرکت های اعتراضی


جمعی از غارت شدگان مؤسسه کاسپین متعلق به سپاه پاسداران روز پنجشنبه براساس فراخوان قبلی در شعبه رسالت تهران دست به تجمع زدند.

 

تاکسیداران در قم روز پنجشنبه در اعتراض به استفاده از تاکسی تلفنی اسنپ وابسته به سپاه پاسداران و مشکلات معیشتی، برای دومین روز به اعتصاب خود ادامه دادند. تاکسیداران ناوگان تاکسی‌های خود را در خیابان عطاران قم به حرکت درآورده و همزمان با بوق زدن اعتراض خود را به نمایش گذاشتند.

 

تاکسیداران در شهرک اندیشه تهران روز چهارشنبه اعتصاب کرده و از سوار کردن مسافر خودداری کردند.

 

جمعی از رانندگان سیرجانی که از معدن گل گهر بارگیری می کردند در حرکتی اعتراضی نسبت به کاهش قیمت کرایه بار اعتصاب کردند.آنها جاده منتهی به مجتمع صنعتی معدنی را بستند. سایر رانندگان نیز با مشاهده این اعتصاب، خودروی خود را متوقف کرده و به جمع اعتصاب کنندگان پیوستند.

 

کارگران سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری یاسوج در اعتراض به پرداخت نشدن ۸ماه حقوق عقب افتاده در سال۹۶ و حقوق‌های عقب افتاده از سال۹۲ به این سو وهمچنین واریز نکردن حق بیمه طی چهار سال گذشته؛ در مقابل شورای قلابی این شهر دست به تجمع زدند.

 

کارگران نی بر در هفت تپه بابت اعتراض به پرداخت نشدن دستمزدهای معوقه اشان دست از کار کشیدند، این کارگران خواهان پرداخت حقوق ماههای آذر و دی هستند.

 

کارگران مؤسسه عمران نینوا درسرپل ذهاب که بر اثر زلزله بیکار شده‌اندروز چهارشنبه در اعتراض به پرداخت نشدن بیمه بیکاری مقابل فرمانداری این شهر تجمع اعتراضی برگزار کردند.

 

یکی از مشترکان بدهکار شرکت توزیع برق مشهد با در دست داشتن مقداری بنزین به ساختمان امور برق ناحیه ۲ این شهر مراجعه و پس از مشاجره اقدام به آتش زدن کرد. این فرد بدلیل فقر و نداری؛ از سال ۱۳۹۳ نتوانسته قبض برق منزلش را پرداخت کند و ۲۰ میلیون ریال به شرکت برق مشهد بدهکار بود .شرکت برق مشهد برق خانه وی راقطع کرده بود

 

جمعی از دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه ارومیه روز چهارشنبه در مقابل دفتر رئیس دانشگاه تجمع کردند.

 

ساکنان روستای عالی کنار از توابع آشار شهرستان سرباز؛ بدلیل ساخت پایگاه سپاه پاسداران در وسط روستا در مقابل بخشداری آشار تجمع کردند.
لطفا به اشتراک بگذارید: