دیدار هیات نمایندگان کنگره آمریکا با رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران

دیدار هیات نمایندگان کنگره آمریکا






دیدار نمایندگان ارشد کنگره آمریکا با مریم رجوی




دیدار نمایندگان ارشد کنگره آمریکا با مریم رجوی





هیاتی از نمایندگان کنگره آمریکا، آقایان دینا روهرا باکر و قاضی تد پو، در دیدار با مریم رجوی، به تحریم‌های همه‌جانبه علیه رژیم ایران و اخراج پاسداران از منطقه فراخوان دادند.




روز شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۶(۲۴فوریه۲۰۱۸) هیأتی از مجلس نمایندگان آمریکا، با مریم رجوی، در محل اقامت وی در اور سور اواز، دیدار و درباره قیام سراسری مردم ایران و نتایج این قیام و گزینش‌های جامعه بین‌المللی در برابر آن گفتگو کردند.
در این دیدار آقایان دینا روهراباکر، نماینده از ایالت کالیفرنیا و رئیس زیرکمیته اروپا، اروپا-آسیا و تهدیدات ظهور‌یابنده؛ و قاضی تد پو، نماینده از ایالت تگزاس و رئیس زیرکمیته ضد تروریسم، منع گسترش تسلیحات اتمی و تجارت؛ دیکتاتوری دینی حاکم بر ایران را به‌خاطر سرکوب وحشیانه تظاهرکنندگان قویاَ محکوم کردند. آن‌ها تأکید نمودند که جامعه بین‌المللی باید به سکوت و بی‌عملی خود در قبال جنایت‌های این رژیم قرون وسطایی، خاتمه دهند. آن‌ها هم‌چنین به دولت آمریکا فراخوان دادند که تحریم‌های همه‌جانبه به‌ویژه تحریم‌های مالی و بانکی را علیه مقام‌ها و نهادهای حکومت آخوندی به‌خصوص آن‌ها که درگیر سرکوب مردم هستند، اعمال نماید، ترتیباتی را برای مقابله مردم ایران با سرکوب اینترنتی و دسترسی آزادانه آنان به وسایل ارتباطی اتخاذ کند و سپاه پاسداران و شبه نظامیان مزدورش را وادار کند که از کشورهای منطقه خارج شوند.
مریم رجوی با تأکید بر اینکه قیام سراسری دیماه، یک سرفصل در مبارزات مردم ایران برای آزادی و دموکراسی است، گفت: شعارهای مرگ بر خامنه‌ای و روحانی؛ و اصلاح طلب، اصولگرا، دیگه تمومه ماجرا؛ بیانگر خواست عمومی برای سرنگونی این رژیم است و این قیام تا سرنگونی حکومت آخوندی ادامه خواهد یافت، زیرا عوامل بنیادینی که منجر به این قیام شد، نه تنها حل نمی‌شود بلکه هر روز افزایش می‌یابد.
مریم رجوی افزود: تا رژیم آخوندی بر سر کار است بحران‌های اقتصادی، فساد گسترده حکومتی، فقر و تورم و بیکاری فزاینده و سرکوب و خفقان فزاینده و بسیاری از مشکلات اجتماعی و سیاسی نه‌تنها حل نمی‌شود، بلکه شدت می‌یابد.
با قیام مردم ایران، رژیم آخوندی وارد مرحله پایانی خود شده است و هر‌گونه سرمایه‌گذاری بر روی آن محکوم به شکست است. زمان آن فرارسیده که جامعه جهانی در طرف مردم ایران و نه رژیم آخوندی بایستد.
مریم رجوی هم‌چنین از جامعه بین‌المللی خواست که روی حکومت آخوندی برای آزادی هرچه سریعتر معترضان دستگیرشده، فشار اعمال کنند.
نماینده روهرا باکر گفت: «ضرورت دارد که دولت ایالات متحده این واقعیت را به‌رسمیت بشناسد که مردم ایران رژیم ملایان فاسد و سرکوبگر را نفی می‌کنند. ما در کنگره و دولت آمریکا باید روشن کنیم که در طرف مردم ایران هستیم و نه متحدان افراط‌گرا و فاسدشان که مردم ایران را سرکوب می‌کنند».
قاضی تدپو گفت: جامعه جهانی باید مقام‌های رژیم را به‌خاطر جنایت‌های آنان مورد حسابرسی قرار دهد و به مردم ایران در مبارزه مقدسشان برای نیل به آزادی و دموکراسی یاری رساند.










لطفا به اشتراک بگذارید: