ترس و وحشت خامنه ای از اوج گرفتن اعتراضات اعتصابات کارگران

ترس و وحشت خامنه ای


خامنه ای در واکنش به موج فزاینده تظاهرات کارگران، اظهارات خود در تاریخ ۱۶بهمن را که تاکنون از انتشار آن خود داری کرده بود، پس از سه هفته درروز ۷اسفند در سایت ولی فقیه ارتجاع منتشر کرد .

خامنه ای ضمن اعتراف به نقش خودش در سرکوب کارگران از آغاز روی کارآمدن دیکتاتوری آخوندی، وباترس و وحشت از اوج گرفتن اعتراضات و اعتصابات کارگران و زحمتکشان گفت:

خامنه ای: بنده بارها این را در سخنرانی‌ها, خطاب به کارگران عزیزمان گفته‌ام که ضدّانقلابِ کشور از اوّل چشمش به کارگرها بود بلکه بتواند جامعه‌ی کارگری را به‌نحوی تحریک کند علیه جمهوری اسلامی ؛ از روز اوّل یعنی از همان روز پیروزی انقلاب, این حالت وجود داشت. خود بنده در جریان امر به‌طور محسوس حضور داشتم و خدای متعال این‌جور پیش آورده بود که تقریباً به‌‌‌طور اتّفاقی, به‌‌طور تصادفی, بنده در متن یک جریانِ تحریکاتِ ضدِّ کارگری قرار بگیرم...

از آن روز به بعد هم تا امروز همیشه همین‌جور بود. یکی از کارهای اساسیِ دشمنان ما این است که شاید بتوانند در کارخانه‌های ما, در مجموعه‌های کارگری ما, بخصوص مجموعه‌های بزرگ, یک رکودی, لنگی‌ای از سوی کارگران به وجود بیاورند؛ کارگرها را وادار کنند.
لطفا به اشتراک بگذارید: