اقدامات سرکوبگرانه رژیم در هراس از جشن ملی چهارشنبه سوری

اقدامات سرکوبگرانه رژیم



  • درهراس از جشن ملی چهارشنبه‌سوری، ارگانهای نظامی و سرکوبگر رژیم ضد ایرانی ولایت فقیه با دستپاچگی به اقدامات سرکوبگرانه و لشکر کشی امنیتی روی آورده اند.


معاون امنیتی استاندار رژیم در تهران گفت: جلسات مختلفی با حضور دستگاه‌های امنیتی و انتظامی درباره برقراری نظم و امنیت عمومی در روزهای پایانی سال برگزار شده است. نیروی انتظامی در این زمینه ماموریت دارد تا با اینگونه مسائل با تمام قوا برخورد کند و به همین دلیل ساز و کار مشخصی پیش بینی شده و این نیروها در سطح شهر مستقر می‌شوند.

 

رئیس پلیس رژیم در تهران نیز گفت: در چهارشنبه آخر سال جلساتی با مقامات قضائی خواهیم داشت و کسانی که در این خصوص زمینه‌ساز ایجاد ناامنی شوند، با برخورد قاطع و جدی مواجه شده و مهمان پلیس خواهند بود.

 

یک کارگزار بسیجی رژیم نیز به استفاده از مزدوران لیاس شخصی و بسیجی تحت عنوان پتانسیل دیگر سازمان ها اشاره کرد و گفت: هزار نیروی عملیاتی شامل نیروهای پیاده، موتورسوار، خودروهای سبک و سنگین در نقاط مختلف شهر مستقر خواهند بود.

 

  • یک عضو مجلس رژیم با اعتراف به افزایش شمار زندانیان گفت:‌ طبق آمارهای اعلام شده توسط سازمان زندان ها، در طول یکسال مشخص است که تعداد زندانیان سال 96 در مقایسه با سال 95 افزایشی حدود 4.5 درصدی داشته است.


وی افزود: ‌حتی آماربازداشت های موقت هم افزایش زیادی داشتند.
لطفا به اشتراک بگذارید: