در شهرهای میهن – حرکتهای اعتراضی مردم بجان آمده علیه رژیم آخوندی

در شهرهای میهن


قیام و اعتراض و تجمعات اقشار به ستوه آمده در نقاط مختلف میهنمان توجه فرمایید:

 

بازاریان و مغازه داران در بانه و پیرانشهر از صبح چهارشنبه پنجمین روز اعتصاب عمومی خود را در اعتراض به بسته شدن مرز با اقلیم کردستان عراق و جلوگیری از کسب و کار از سوی رژیم آخوندی به طور یکپارچه آغاز کردند. در همبستگی با این شهرها؛ بازاریان مریوان نیز به اعتصاب پیوستند.

 

کارگران و بازنشستگان به جان آمده فولاد اهواز از صبح چهارشنبه، نهمین روز اعتصاب و پنجمین روز تجمع متوالی خود را با تحصن در مقابل استانداری رژیم در این شهر آغاز کردند. کارگران و بازنشستگان فولاد اهواز در ادامه اعتراض و اعتصاب خود با شعار استاندار بی عرضه نمی خوایم؛ نمی خوایم، شروع به راهپیمایی کردند.

 

عزا عزا است روزعزااست امروز استاندار بی عرضه صاحب عزااست امروز..

 

بازنشستگان صنعت فولاد در برابر صندوق بازنشستگی در تهران دست به تجمع و اعتراض زدند.

 

کارگران و بازنشستگان طرح نیشکر هفت تپه با پهن کردن سفره خالی در برابر ساختمان مدیریت شرکت دست به اعتراض زدند.

همچنین کارگران نی بر نیشکر هفت تپه در اعتراض به خودکشی همکارشان که بدلیل مطالبات زیاد از شرکت و عدم توانایی در پرداخت بدهیهایش صبح سه شنبه اقدام به خودکشی کرد، مقابل این شرکت تجمع اعتراضی برگزار کردند

 

جمعی از کارگران فضای سبز شهرداری در شوشتر در اعتراض به عدم دریافت ماهها حقوق و دستمزد خود؛ دست به تجمع زدند.

 

کارکنان شرکت اسکلت فلزی عمران سوله در اعتراض به پرداخت نشدن ۴ماه حقوق و ۸ماه بیمه خود دست از کار کشیده و اعتصاب کردند.

 

یکی از کارکنان اخراجی سایپا روز سه شنبه نسبت به اخراج خود در آستانه عید، در برابر درب ورودی این کارخانه دست به اعتراض زد.

 

 

از صبح روز چهارشنبه غارت شدگان موسسه آرمان وحدت در مقابل دفتر شعبه این موسسه در کیانپارس اهواز دست به تجمع و اعتراض زدند.غارت شدگان شعار می دادند:یه اختلاس کم بشه مشکل ماحل میشه

 

غارت‌شدگان موسسه حکومتی کاسپین در مشهد؛ روز سه شنبه سخنرانی آخوند محمدحسین حسین زاده بحرینی عضو مجلس ارتجاع از مشهد را بر هم‌زدند.

مرگ برسیف مرگ برسیف....

 

غارت‌شدگان شرکت سایه گستران در تهران در اعتراض به کلاهبرداری توسط این شرکت حکومتی با مجوز وزارت کشاورزی و کار و تلویزیون آخوندی مقابل قضاییه رژیم دست به تجمع زدند.

 

بازنشستگان البرز مرکزی طی روزهای گذشته در اعتراض به عدم پرداخت مطالبات خود برای چندمین روز متوالی در برابر دفتر بازنشستگان البرز مرکزی تجمع کردند.

 

صدها تن از لنجداران استان بوشهر در اعتراض به ممنوعیت ته‌لنجی در مقابل گمرک بوشهر دست به تجمع زدند.
لطفا به اشتراک بگذارید: