فراخوان جمعی از کسبه و بازاریان تهران: تبدیل چهارشنبه سوری به قیامی دیگر علیه دیکتاتوری آخوندی

چهارشنبه سوری


جمعی از کسبه و بازاریان تهران طی اطلاعیه یی از فراخوان ستاد اجتماعی مجاهدین در داخل کشور برای برگزاری جشن چهارشنبه سوری و تبدیل آن به قیامی دیگر حمایت و اعلام کردند همرزمان و همسنگران در جشن ملی چهارشنبه سوری باید قیامی دیگر علیه دیکتاتوری آخوندی بر پا کنیم.


با سلام و درود بر همه شهدای قیام و با درود بر قیام‌‌آفرینان و مبارزان شجاع ایران زمین که در هر فرصت و هر موقعیت مناسبی به گوش و آماده هستند تا قیام بیافرینند و حماسه ایجاد کنند تا سقوط دیکتاتوری ضحاک زمانه(خامنه ای لعین) را به زمان نزدیکتری بیاندازند.
چهارشنبه سوری امسال زمان مناسبی است تا به رژیم منفور و مردم ستیز بفهمانیم که قیام زنده است و استمرار دارد و تا آخرین قطره خونمان می ایستیم تا قیام و آزادیخواهی ادامه پیدا کند. تا این که رژیم منفور مردم ستیز (خامنه ای لعین) از پای در آید.
وظیفه هر شخص یا هر طرز فکریست تا در این قیام شرکت کرده و سهم خود را در این آزادیخواهی ایفا کند تا به حول قوه الهی رژیم مردم ستیز رابه زیر اوریم و ایرانی آباد و آزاد داشته باشیم
ما جمعی از کسبه و بازاریان تهران از این قیام غرور آفرین حمایت همه جانبه نموده و اعلام می کنیم که ما دوشا دوش همه ایرانیان وآزادیخواهان با تمام قدرت در این حماسه بزرگ شرکت نموده تا به کمک ایزد منان رژیم منفور مردم ستیز را به زیر آوریم.
پس امسال با شعارهای تو دیکتاتوری (خامنه ای لعین) من آرش- آتش جواب آتش
ما مرد و زن جنگیم بجنگ تا بجنگیم
زنده باد ارتش آزادیبخش ملی
به استقبال بهار خجسته پیروزی می رویم
جمعی از کسبه و بازاریان تهران

[caption id="attachment_86365" align="aligncenter" width="300"]فراخوان جمعی از کسبه و بازاریان تهران: تبدیل چهارشنبه سوری به قیامی دیگر علیه دیکتاتوری آخوندی فراخوان جمعی از کسبه و بازاریان تهران: تبدیل چهارشنبه سوری به قیامی دیگر علیه دیکتاتوری آخوندی[/caption]



لطفا به اشتراک بگذارید: