در شهرهای میهن - راهپیمایی و تحصن کشاورزان معترض اصفهان – فراخوان مریم رجوی

در شهرهای میهن


اصفهان -20اسفند 96

 

روز یکشنبه ۲۰ اسفند، کشاورزان در اصفهان، پس از تجمع در پل خواجو؛ بسمت سبزه میدان راهپیمایی کردند. کشاورزان معترض پس از راهپیمایی از سبزه میدان به مقابل دفتر آخوند مظاهری رفتند و تحصن کردند.

کشاورزان معترض؛ بازاریان را به حمایت و پیوستن به حرکت اعتراضی شان فراخواندند. آنان شعارهایی علیه روحانی و ستم و سرکوب رژیم سردادند

 

بازاری باغیرت حمایت حمایت مسئول بی لیاقت خجالت خجالت ......

 

کشاورزان شجاع ورزنه روز شنبه در اعتراض به سرکوب نیروهای جنایتکار یگان ویژه درب بخشداری رژیم در بن رود را قفل زدند.

کشاورزان دلیر و زحمتکش ورزنه همچنین در اعتراض به سرکوب وحشیانه کشاورزان توسط نیروهای جنایتکار گارد ویژه و دستگیری مردم بیگناه و بمنظور جلوگیری از حملات احتمالی مزدوران رژیم، اقدام به بستن ورودی شهر با تراکتور هایشان کردند. مردم اصفهان در حمایت از اعتراضات کشاورزان ورزنه تظاهرات کردند و شعار می دادند یگان ویژه حیا کن ورزنه رو رها کن

 

خانم مریم رجوی روز گذشته طی پیامی به پایداری کشاورزان ستمدیده ورزنه در اصفهان و به جوانان غیوری که به حمایت از آنها برخاستند و با پایداری و تهاجم با سنگ و چوب،‌مزدوران سرکوبگر و یگان ویژه ضد شورش خامنه ای را وادار به عقب نشینی کردند درود فرستاد .

خانم رجوی در این پیام گفت :‌بله،‌امروز از حق آبه کشاورزان اصفهان و حقوق معوق مانده کارگران تا حق آزادی و حق حاکمیت ملت ایران تماما در گرو سرنگونی رژیم ولایت فقیه است.

 

تهران -20اسفند –دانشگاه امیر کبیر

جمعی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر در اعتراض به دستگیری دانشجویان در محوطه دانشگاه دست به تجمع زدند و خواستار آزادی زندانیان سیاسی و دانشجویان زندانی شدند. عده‌ای از مزدوران منفور بسیجی رژیم با در دست داشتن پرچم های زرد رنگ قصد داشتند این تجمع را برهم بزنند که با هوشیاری و شعارهای کوبنده دانشجویان روبرو شدند و نتوانستند کاری از پیش ببرند.دانشجویان شعار می‌دادند: دانشجوی زندانی آزاد باید گردد

دانشجویان معترض؛ همچنین با شعار دانشجوی با غیرت حمایت حمایت خواستار حمایت دیگر دانشجویان از این حرکت اعتراضی شدند.

 

اهواز -20اسفند 96-اعتصاب کارگران گروه ملی فولاد

کارگران گروه ملی فولاد اهواز از صبح یکشنبه، بیستمین روز اعتصاب خود را مقابل استانداری رژیم در این شهر آغاز کردند. کارگران محروم شعار می‌دادند«این همه بی‌عدالتی هرگز ندیده ملتی».

 

تجمع اعتراضی بازنشستگان گروه ملی فولاد

کارگران بازنشسته گروه ملی فولاد اهواز نیز روز یکشنبه برای دومین روز متوالی در اعتراض به وضعیت بد معیشتی خود مقابل صندوق بازنشستگان در این شهر به تجمع و راهپیمایی دست زدند. معترضین تهدید کردند در صورت عدم دریافت مطالبات‌شان اقدام به بستن جاده خواهند کرد.

در شهرهای میهن – فعالیت کانون های شورشی

اصفهان – پارک مجتمع زیتون :‌ عکس فرشی برادر

اصفهان :‌پارک لاله :‌آتش زدن عکس خامنه ای

خراسان رضوی – نیشابور :‌آتش زدن عکس خامنه ای

تهران – سه راه تهران پارس :‌ آتش زدن عکس خمینی و خامنه ای

خراسان رضوی – مشهد :‌ شعار نویسی روی دیوار :‌ مرگ بر خامنه ای

یاسوج – کانون شورشی ۴۰۵ –اسفند 96 -تخریب عکس خامنه ای با شعار :‌ مرگ بر خامنه ای درود بر رجوی

 

 

جمعی از پیمانکاران شهرداری تهران در اعتراض پرداخت نشدن مطالباتشان دست به تجمع مقابل ساختمان شورای قلابی شهر تهران زدند. آنها در فراخوان خود اعلام کرده اند که این تجمع بصورت شبانه روزی تا حصول نتیجه ادامه خواهد یافت.

 

کارگران محروم کاشی سازی کویر یزد روز یکشنبه در اعتراض به بیکار شدن و پرداخت نشدن حقوق خود پس از تجمع مقابل استانداری رژیم در این شهر دست به راهپیمایی زدند.

 

کارگران شهرداری آبادان دراعتراض به نپرداختن ۹ماه حقوق خود، تجمع اعتراضی برگزار کردند.

 

کارگران شهرداری از مناطق ۳،۲و۴شهرداری همدان روز یکشنبه در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق معوقه، ،مزایا ، عیدی و مطالباتشان برای دومین روز متوالی اعتصاب کردند.

کارگران اعلام کردند در صورت بی توجهی به خواسته هایشان، در روزهای آتی در مقابل استانداری به همراه خانواده هایشان دست به اعتصاب خواهند زد.

 

کارکنان موسسه ملل در خرم آباد در اعتراض به اخراج و پرداخت نکردن حقوق ؛عیدی و مزایای خود در مقابل شعبه این موسسه تجمع اعتراضی برگزار کردند.

 

غارت‌شدگان مؤسسه موسوم به قرض‌الحسنه ولایت اندیشه در اعتراض به چپاول سپرده هایشان مقابل مجلس ارتجاع تجمع کردند و خواهان بازگراندن پولهای به‌غارت رفته خود شدند .

 

کارگران و کارکنان آب و فاضلاب اهواز در اعتراض به عدم پرداخت سه ماه حقوق و عیدی خود دست به تجمع زدند.

 

مردم منطقه بروال اهواز کوی علی آباد روز شنبه در اعتراض به مشکلات این منطقه به‌ویژه عدم تعریض جاده مواصلاتی به آن، بوی نفت و آلودگی منطقه آنها تجمع اعتراضی برگزار کردند.

 

کسبه‌ی پلاسکو روز شنبه در میدان منیریه در اعتراض به باز نشدن قسمت سالم این ساختمان و مغازه هایی که تخریب نشده اند؛ دست به تجمع زدند.
لطفا به اشتراک بگذارید: