تلویزیون بحرین :‌فراخوان سازمان مجاهدین به برگزاری تظاهرات در چهار شنبه سوری

تلویزیون بحرین :‌فراخوان سازمان مجاهدین خلق ایران


تلویزیون البحرین در گزارشی در موردفراخوان سازمان مجاهدین خلق ایران به برگزاری تظاهرات در مراسم چهار شنبه سوری امسال گفت: در شرایط بلند شدن صدای اپوزیسیون ایران و فراخوان به تظاهرات گسترده در مراسم چهارشنبه سوری امسال تعدادی از مسؤلان امنیتی رژیم بخاطر وضعیت امنیتی خطرناک ابراز وحشت کردند . آنها تاکید کردند نیروهای سرکوبگر رژیم در روز چهارشنبه سوری در حداکثر آماده باش قرار می گیرند

معاون فرمانده نیروهای امنیتی در استان زنجان ترس خود را نمی تواند پنهان کند و این ترس را بصورت علنی به زبان می آورد و می گوید پلیس از تمامی توانش استفاده خواهد کرد تا از چیزی که ایجاد امنیت می نامید حفاظت کند. در مراسم چهارشنبه سوری در صورتی که در صحنه توان کنترل نداشته باشند از پلیس افتخاری نیز استفاده خواهد شد.

روزی که در آن جشن با نارنجک های حاوی گاز اشک آور آمیخته شده و درد شکنجه با غرشهایی که حاکمیت دیکتاتوری مذهبی را به زلزله وامیدارد در هم می آمیزد.

روزی که ظالم و مظلوم در برابر هم قرار می گیرند . عزم و اراده ای برای آزادی کشور در تاریخ به ثبت می رسد تا عبرتی برای ولی فقیه و حامیانش باشد . آیا او عبرت خواهد گرفت؟
لطفا به اشتراک بگذارید: