تظاهرات و ادامه اعتصاب کارگران فولاد – حرکتهای اعتراضی سایر اقشار

تظاهرات و ادامه اعتصاب


کارگران گروه ملی فولاد اهواز صبح یکشنبه اعتصاب خود را با برگزاری تجمع در مقابل استانداری رژیم در اهواز ادامه دادند و بر ادامه پایداری تا رسیدن به خواسته‌هایشان تاکید کردند.

«یا حجت ابن الحسن ریشه ظلمو بکن»......تاحقمو نگیرم ازاینجا نمیرم...

 

کارگران خشمگین گروه ملی فولاد اهواز روز شنبه در اعتراض به زیرگرفتن یکی از کارگران توسط خودروی شخصی ناشناس و پرداخت نشده ماهها حقوق عقب افتاده خود به درب استانداری هجوم بردندکه باممانعت نیروهای امنیتی مواجه شدند.

 

روز شنبه۲۶اسفند جمعی از کشاورزان اصفهان برای حل مشکل حق آبه دست به اعتراض و راهپیمایی زدند آنها شعار می دادند: کشاورز می میرد صدقه نمی پذیرد

 

در همین حال خودرو حمل بار و مهمات نیروی سرکوبگر یکان ویژه؛ در مسیر رفتن به ورزنه دچار آتش سوزی شد و مهمات داخل آن منفجر و شد

 

 

کشاورزان گندم کار فاریاب در کرمان؛ برای دومین روز متوالی در اعتراض به توزیع بذر نامرغوب توسط ارگان‌های نظام آخوندی که باعث خسارت‌های جبران ناپذیری به این روستاییان محروم شده است؛ مقابل اداره کشاورزی و فرمانداری رژیم دست به تجمع زدند.

 

کارگران شهرداری لوشان در اعتراض به پرداخت نشدن حق سنوات کارگران بازنشسته در ایام عید در مقابل شهرداری تجمع کردند.

 

کارگران راه آهن اسلامشهر در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق چندین ماهه خود دست به اعتصاب زدند.

 

جمعی از خلبانان هما روز شنبه در اعتراض به سطح پایین حقوق و شرایط کاری و نحوه برخورد ناشایست مدیران ایران ایر در محوطه این شرکت تجمع کردند.

خلبانان معترض بدنبال اخراج نمایندگانشان توسط معاون اداری مالی شرکت از دفترکارش خواستاراستعفای این کارگزار رژیم آخوندی شدند. خلبانان هواپیمای ای تی آر تهران ـ جهرم به همراه یکی از خلبانانی که مشغول فراگیری پرواز با ای تی آر بود، در حمایت از همکاران خود پرواز را نیمه کاره رها کرده و مجددا به فرودگاه مهرآباد تهران بازگشتند.

 

جمعی از زندانیان سیاسی – عقیدتی در بندهای مختلف زندانهای اوین؛ گوهردشت و تهران بزرگ؛ اعلام کرده اند که در اعتراض به فساد و سرکوب و دستگیریهای گسترده و همچنین در همدردی با غارت شدگان و مردم داغدار و مصیبت دیده مناطق زلزله زده و خانواده هایی که عزیزانشان را در جریان قیام دیماه مردم ایران از دست داده اند از روز یکشنبه به مدت سه روز تا لحظه تحویل سال نو اعتصاب غذا خواهند کرد.

 

یکشنبه بعدازظهر در جریان مسابقه فوتبال در بوکان بین دو تیم سردار و شهرداری بندرعباس یک عکاس به نحوه قضاوت داور اعتراض کرد که به شدت مورد ضرب و شتم ماموران سرکوبگر قرار گرفت این اقدام وحشیانه خشم جوانان را برانگیخت و وارد زمین چمن مسابقه شده و با ماموران سرکوبگر درگیر شدند.

مأموران به سوی مردم گاز اشک‌آور پرتاب کردند که منجر به مصدوم شدن ده‌ها نفر گردید.

پس از آن درگیری شدیدتر شد و مردم یک دستگاه موتور سیکلت مزدوران نیروی انتظامی را به آتش کشیدند و دو دستگاه خودروی آن‌ها را نیز از دور خارج کردند.

درگیری مردم با نیروی انتظامی وزدن گاز اشک آور....
لطفا به اشتراک بگذارید: