مریم رجوی در مراسم نوروز: سال جدید را می‌توان و باید به سالی سرتاسر قیام تبدیل کرد

 

مریم رجوی در مراسم نوروز: سال جدید را می‌توان و باید به سالی سرتاسر قیام تبدیل کرد


جولیانی: قیام ایران و اعترافات سران رژیم مبین پایگاه گسترده مجاهدین و ظرفیت آنها برای رهبری تغییر درایران است


خانم مریم رجوی، رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران، در یک گردهمایی بزرگ به مناسبت سال نو ایرانی، ضمن تبریک به همه ایرانیان در داخل و خارج کشور گفت: سال ۹۶ با فصل قیام به‌سر رسید؛ و سال ۹۷ را می‌توان و باید به سالی سرتاسر قیام تبدیل کرد و این قیامی است تا پیروزی.

در این جشن بزرگ که با شرکت هزاران تن از اعضای مجاهدین در تیرانا برگزار شد رودی جولیانی، شهردار سابق نیویورک و مشاور رئیس جمهور آمریکا در زمینه امنیت سایبری؛ پاندلی مایکو، وزیر ارشد دولت و نخست وزیر سابق آلبانی، خانم الونا جبریا دبیر کمیته خارجی پارلمان و فاطمیر مدیو، رهبر حزب جمهوریخواه و وزیر سابق دفاع آلبانی شرکت و سخنرانی کردند.

خانم رجوی گفت وضعیت بحرانی رژیم ملایان ناشی از مقاومت تاریخی مردم ایران است که هیچگاه این رژیم را نخواسته‌اند. زمان حفظ این رژیم پوسیده دیگر به‌سرآمده است و قیام تا پیروزی نهایی ادامه دارد. وی افزود خامنه‌ای به ناچار اذعان کرد که نیروی قیام آفرین در خاک ایران زمین، سازمان مجاهدین خلق ایران است و از ماهها قبل برای آن آماده شده و فراخوان داده‌ بود.

خانم رجوی تأکید کرد وقتی که مردم ایران می‌توانند حکومتی بر اساس آزادی و دمکراسی و جدایی دین و دولت و جامعه‌یی براساس برابری و عدالت داشته باشند، چرا باید رژیمی ارتجاعی و پوسیده و ضدمردمی را تحمل کنند؟‌

وی گفت این که دولت‌های اروپا پس از سال‌ها تأخیر بر تهدید جنگ‌افروزی‌ رژیم در منطقه و برنامه موشکی آن دست گذاشته‌اند، البته گام مثبتی است. گام‌های بلندتر و ضروری اخراج رژیم از منطقه و تعطیلی برنامه موشکی و غنی‌سازی اورانیوم و کوتاه‌کردن دست‌ آخوندها از سیستم جهانی بانکی است، اما برای مقابله قطعی با این رژیم، باید در کنار مردم و مقاومت ایران قرار بگیرید. و مبارزه آنان برای سرنگونی رژیم و آلترناتیو دموکراتیک این رژیم را به‌رسمیت بشناسید.

آن‌چه مردم ایران می‌خواهند این است:‌ عمل بلادرنگ، تغییر بلادرنگ، سرنگونی بلادرنگ، آزادی بلادرنگ، نان و شغل و مسکن و لغو بلادرنگ همه اجبارات حکومتی از جمله لغو حجاب اجباری.

شهردار جولیانی با تبریک سال نو به مردم و مقاومت ایران، اعضای سازمان مجاهدین خلق ایران را که چند دهه است با رژیم آخوندی مبارزه می‌کنند و به‌خصوص کسانی که ۱۴سال در اشرف و لیبرتی در برابر همه سختی ها و توطئة ها پایداری کردند، قهرمانان واقعی ایران خواند. وی حمایت خود را از مقاومت مردم ایران برای استقرار دموکراسی و حقوق بشر مورد تأکید قرار داد و نقش خانم رجوی در هدایت جنبش مقاومت ایران را ستود و افزود: «سال آتی شاهد تحولات بزرگ در رابطه با ایران خواهیم بود. رژیم فاسد آیت‌الله‌ها در آستانه سقوط است. سیاست دولت آمریکا، بر خلاف دولت گذشته که در تلاش بر استمالت از ملایان بود، مبتنی بر پاسخگو دانستن رژیم ملایان در رابطه با جنایاتش در داخل و خارج ایران و همینطور مبتنی بر حمایت از خواست مشروع مردم ایران برای تغییر رژیم و استقرار دموکراسی و حقوق بشر است.

جولیانی افزود « یکی از بزرگترین دروغهایی که رژیم ملایان طی سالیان دامن زده این است که مجاهدین خلق فاقد پایگاه توده یی در ایران هستند. ما دلایل زیادی بر بطلان این ادعا داشتیم، از جمله حمایت عظیم ایرانیان در خارج کشور از این سازمان و گردهماییهای ۱۰۰هزار نفره سالانه آنها جایی برای این دروغها باقی نمی‌گذاشت. اما نقش تعیین کننده آنها در قیام سراسری اخیر به‌حدی بود که حتی رهبر رژیم آنها را مسئؤل اصلی نا آرامیها در داخل کشور معرفی کرد و رئیس جمهور این رژیم در تماس تلفنی با رئیس جمهور فرانسه مجاهدین را عامل ناآرامیهای داخل ایران توصیف کرد و به‌طور ناموفقی از او خواست تا مجاهدین را در فرانسه محدود کند. اینها و بسیاری از نمونه های دیگر مبین پایگاه اجتماعی وسیع و گسترش یابنده مجاهدین در داخل کشور و ظرفیت بی همتای آنها برای رهبری قیام است».

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۲۹ اسفند ۱۳۹۶ (۲۰مارس ۲۰۱۸)

 

 
لطفا به اشتراک بگذارید: