شکست برجام و تشدید بحران باندهای رژیم آخوندی – وضعیت وخیم اقتصادی

شکست برجام


در اثر شکست برجام و تشدید بحرانهای نظام آخوندی، مصطفی میرسلیم از کاندیداهای باند غالب رژیم برای ریاست جمهوری، آخوند روحانی را مورد حمله قرار داد و گفت: برجام بر باد رفته، اما روحانی مشغول آمار درمانی است.

 

حسین ملائک، سفیر سابق رژیم در چین نیز در سایت صادق خرازی نوشت: «دولت و کنگره آمریکا اعتقاد دارند «با افزایش فشار خارجی و اعمال تحریم ها و حتی تولید مشکلات داخلی می توانند نظام سیاسی ایران را به زانو در آورند».

وی افزود : به احتمال بسیار زیادی، ترامپ در پست ریاست جمهوری باقی خواهد ماند و احتمال انتخاب مجددش هم بی زمینه نیست. با این فرض می توان پیش بینی کرد که درآینده نظام سیاسی (ما) با بحران مواجه خواهد بود.

 

اسدالله عسگراولادی، رئیس اتاق بازرگانی رژیم و چین پیش‌بینی کرد که وضعیت اقتصادی نظام آخوندی در سال جاری وخیم خواهد بود. وی افزود: در سال 97 چهار چالش اقتصادی بزرگ داریم. اولین چالش، بیکاری است که در بهار به بدترین شکل ممکن خود را نشان خواهد داد. دومین چالش معیشت مردم است. سومین چالش نرخ ارز است.

وی افزود: باید مراقب باشیم که نرخ ارز بیش از مقدار فعلی رشد نکند وگرنه به یک معضل برای اقتصاد کشور تبدیل خواهد شد. چالش چهارم سروصداهای داخلی و متهم کردن یکدیگر است. دولت باید از تشنج های اجتماعی بکاهد وگرنه تاثیر مخرب آن بر اقتصاد کشور را شاهد خواهیم بود.
لطفا به اشتراک بگذارید: