هراس از مجاهدین و قیام سراسری مردم برای براندازی حکومت آخوندی

هراس از مجاهدین و قیام سراسری


تلویزیون حکومتی روز دهم فروردین درهراس از مجاهدین و قیام سراسری مردمِ ایران برای براندازی حکومت آخوندی گفت:

گزارشگر رژیم: سال گذشته تجمعات مردمی برای احقاق برخی مطالبات اقتصادی با سو استفاده برخی فرصت طلبان تغییر ماهیت داده و به آشوب و اغتشاش تبدیل شد, این درحالیست که در سالهای گذشته بارها تجمعات اعتراضی با محوریت موضوعات اقتصادی انجام گرفته بود اما در هیچکدام از آنها به اموال عمومی وجان ومال آنها حمله نشده بود.

 

گزارشگر: با ادامه آشوبها و تحرکات اغتشاشگران بتدریج پشت پرده آشوبها نیز آشکار تر شد, موضعگیریهای متفاوت نشان از عقبه اصلی و سازماندهی شده این آشوبها داشت.

 

گزارشگر: از حمایت اعضای منافقین تا مقامات آمریکایی و حتی رسانه های فارسی زبان

خارج از کشور که همه تلاش خود را برای آموزش اغتشاشگران بکار گرفته بودند

 

حسن امینی کارشناس: ... بنابراین واکنش کشورهای غربی کاملا حمایت گرایانه بود و در دفاع از اون اعتراضات و آشوبهای خیابانی که توسط دشمنان سازماندهی شده بود و به نوعی معطوف به براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بود .

 

عیسی سحرخیز معاون سابق وزرات ارشاد رژیم آخوندی درباره قیام سراسری و خطر سرنگونی رژیم گفت: رصد رویدادهای خونین دی ماه ٩۶ بخشی از مردم یک صد شهر ایران را به دلیل نارضایتی های گسترده، ژرف و گوناگون درگیر خود کرد و تا حد زیادی إصلاح طلبان و حتی تحولخواهان مسالمت جو را به حاشیه برد و شعار براندازی را پر رنگ ساخت. (این رویدادها)جایگاه مهمی در دستور کار قرار گرفتن مجدد سیاست “تغییر رژیم” به جای “إصلاح رفتار رژیم ایران” داشته که همواره در این خصوص بین اکثر کشورهای اروپایی و ژاپن با آمریکا اختلاف نظر وجود داشته است. اما اکنون نمی توان با قاطعیت گفت که در سال ٩٧ نیز- با تحول در شرایط داخلی جمهوری اسلامی و تغییر مسائل خارجی – در کماکان بر همان پاشنه ی پیشین خواهد چرخید!

 

عیسی سحرخیز ضمن اشاره به انتصاب جان بولتون ازسوی رئیس جمهور آمریکا گفت: مهره چینی های اخیر شخص دونالد ترامپ در کادر شورای امنیت ملی آمریکا و وزارتخانه های خارجه، دفاع و غیره، گفتگوهای فشردة کادرِ جدید با طرف های اروپایی در مورد آینده برجام، می تواند تنها بخشِ ظاهریِ عملی ساختن این شعار باشد. در ظاهر در بخش پنهان این سیاست نیز ارتباط نزدیک و تنگاتنک با “اپوزیسیون برانداز مقیم خارج” در دستور کار قرار گرفته و قول و قرارهای مالی، اجرایی و تبلیغاتی لازم گذاشته شده است.

عیسی سحر خیز که از مهره های اصلی باند مغلوب رژیم است در پایان هشدار می دهد: در سالی که اکنون در روزهای آغازین آن هستیم اگر إصلاح طلبان و حتی تحول خواهان، نتوانند در این پیچِ تاریخی و سرنوشت ساز جهش لازم را در خود و جامعه ایجاد و به جای “نگاه به بالا و حاکمیت” به “درخواست ها و مطالبات جامعه و مردم” نظر داشته باشند، هرچه بیشتر و سریع تر در انزوا قرار خواهند گرفت و راه ورود، نفوذ و اقدام “اپوزیسیون برانداز” را باز خواهند کرد.

 

فرماندار هوارد دین کاندیدای پیشین ریاست جمهوری و رئیس پیشین حزب دموکرات آمریکا درباره حمایتش از مجاهدین اعلام کرد:

من تکرار میکنم که سازمان مجاهدین خلق به دلایل سیاسی در لیست تروریستی گذاشته شده بود . من افتخار میکنم که در خارج کردن آنها از این لیست و خارج کردن آنها به سلامتی از عراق نقش داشتم.

منبع: توئیت هوارد دین: 10 فروردین 97
لطفا به اشتراک بگذارید: