پاسدار محسن رضایی - هراس رژیم از لرزه سرنگونی در عملیات فروغ جاویدان

پاسدار محسن رضایی - هراس رژیم


پاسدار محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت رژیم آخوندی، پس از بازدید از تنگه چهارزبر لرزه سرنگونی و هراس رژیم از تهاجم ارتش آزادیبخش رابار دیگر به عوامل رژیم گوشزد کرد. وی نوشت: آخرین روزهای جنگ بود که (مجاهدین) باعبور از قصرشیرین, سرپل ذهاب واسلام آباد به این نقطه رسیدند؛ تنگه چار زبر در۳۰ کیلومتری کرمانشاه قرار دارد؛ تنگه ای که اگر (مجاهدین) موفق به عبور از آن می شدند, به کرمانشاه می رسیدند.

آنها قصد داشتند باتصرف هلیکوپترهای نظامی, خودرا از کرمانشاه به تهران و زندان اوین برسانند و دو هزار زندانی منافقین را آزاد و از همان جا به اقامتگاه (خمینی) در جماران حمله کنند.

 

یک عضو مجلس رژیم در جلسه ستاد بازسازی مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه، با نگرانی از انزجار مردم این استان از عوامل رژیم و گرایش به مجاهدین، گفت: مردم ما هیچ سنخیتی با (مجاهدین) نداشتند. تصمیمات غلط مدیران وقت عامل ایجاد خلا ءدر ساخت و ساز روستاهای جوار مرز است و هنوز هم روستاهای ما در جوار مرز بازسازی نشده اند که منافع (نظام) را به خطر می اندازد.

وی افزود: عدم نگاه استراتژیک به مناطق ما باعث شد نگاهی به منطقه ما حاکم شود که نه تنها به مصلحت (نظام) و منطقه ما نبود بلکه آثار و تبعات خیلی خطرناکی برای (ما) به همراه داشت.
لطفا به اشتراک بگذارید: