بحران درونی نظام آخوندی برسر برجام – شکست برجام به گردن صنایع موشکی

بحران درونی نظام آخوندی برسر برجام


با تشدید بحران درونی حاکمیت بر سرشکست برجام، پاسدار شریعتمداری، نماینده خامنه‌ای در کیهان نوشت: برجام برای (نظام) یک فاجعه و برای آمریکا یک سند طلایی است‌... از آنجا که ادامه تعلیق تحریم‌ها به تصمیم هر چهار ماهِ ترامپ بستگی دارد، بدیهی است هیچ سرمایه‌گذار خارجی حاضر نخواهد بود ریسک ناشی از احتمال تمدید نشدن تعلیق‌ها را بپذیرد».

نماینده خامنه ای در کیهان با حمله به باند روحانی افزود: لیبرال‌های داخلی در برخی از روزنامه‌های زنجیره‌ای، تقصیر خروج احتمالی آمریکا از برجام را به حساب صنایع موشکی می‌نویسند!

پاسدار شریعتمداری دربارة چشم‌دوختن باند مغلوب رژیم به اروپا نیز نوشت: مقامات اروپایی در نقش «پلیس خوب» به صحنه می‌آیند و به مسئولان توصیه می‌کنند برای حفظ برجام به شرایط مورد نظر آمریکا تن بدهند؛ از جمله آنکه فعالیت موشکیِ خود را متوقف کنند و یا از حمایتِ جبهة (حامیان نظام) دست بکشیم؛ و مضحک آن‌که اتحادیه اروپا اعلام می‌کند، برای راضی‌کردن ترامپ به حفظ برجام، دست به تحریم (نظام) ایران می‌زند، تا شرایط ترامپ را بپذیرد!

 

به دنبال مصاحبه عراقچی معاون وزیرخارجه دولت روحانی درمورد نظارت کامل خامنه‌ای بر مذاکرات اتمی و برجام، یک رسانه باند خامنه‌ای ، زیر عنوان «مسئولیت توافق اتمی برعهده کیست؟» نوشت: اکنون که برجام بدون رعایت شروط (نظام) اجرا شده، سخن از موافقت رهبر با برجام برای چیست؟ نظام و رهبر از تصمیم دولت برای مذاکرات و توافق هسته‌یی حمایت کردند... اما اکنون که برجام بی‌سرانجام شده است، سعی دارند تا نظام و رهبری انقلاب را موافق مذاکره و توافق هسته‌یی معرفی کنند!

این رسانه باند خامنه‌ای افزود: اگر توافق هسته‌یی نتایج ملموس و قابل قبولی با خود داشت با سخن روحانی که گفته بود مسئولیت مذاکرات اتمی با من است،‌ آنگاه دولت و همفکران او آن را یک دستاورد بزرگ برای خود معرفی می‌کردند.

 

آخوند کاظم صدیقی امام جمعه خامنه‌ای نیز با اشاره به روحانی گفت: این مسئولانی که از غرب و قدرت‌های بزرگ می‌ترسند یکی بعد از دیگری به دنبال توافق با دشمنان هستند.
لطفا به اشتراک بگذارید: