دیدار مرکل ترامپ - آسوشیتدپرس: مواضع جدید نیروهای آمریکایی در خط مقدم

دیدار مرکل ترامپ


یک مقام بلندپایه آمریکا روز پنجشنبه گفت آنگلا مرکل صدراعظم آلمان روز جمعه 7 اردیبهشت (27 آوریل) با دونالد ترامپ دیدار خواهد کرد. خبرگزاری رویتر گفت: این دیدار در حالی صورت می گیرد که اختلافات در مورد توافق اتمی با رژیم ایران و مسئله تجارت بر روابط آمریکا و اروپا سایه افکنده است. دونالد ترامپ تهدید کرده است در صورتیکه فرانسه، انگلیس و آلمان کمکی برای تکمیل توافق اتمی نکنند، آمریکا از این توافق خارج خواهد شد.

 

وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که رئیس‌جمهور این کشور جدول زمانی برای خروج نیروهای آمریکایی از سوریه تعیین نکرده و هیچ تغییری در استراتژی ایالات متحده در رابطه با سوریه صورت نگرفته است.

ژنرال کنت مک‌کنزی McKenzie مدیر ستاد مشترک ارتش آمریکا به خبرنگاران در پنتاگون، گفت: «یکی از مواردی که به ما داده نشده، جدول زمانی است و این بسیار مؤثر است... این‌که رئیس‌جمهور به ما جدول زمانی مشخصی نداده، بسیار خوب است».

 

 

در همین حال خبرگزاری آسوشیتدپرس در روز 4 آوریل گزارش داد: نیروهای آمریکایی در سوریه مواضع جدیدی را در خط مقدم، برپا می‌کنند... گروهی از (نفرات) آسوشیتدپرس، مشاهده کرد که نیروهای آمریکایی در حال برپا کردن مواضع جدیدی در خط مقدم، در بیرون شهر استراتژیک منبیج هستند...
لطفا به اشتراک بگذارید: