حرکتهای اعتراضی اقشار به جان آمده از ستم و چپاول رژیم آخوندی

حرکتهای اعتراضی اقشار به جان آمده


رانندگان کامیون در (بندر شاهپور سابق) روز شنبه در اعتراض به پایین بودن کرایه، کم کردن تناژ کامیونها و هزینه های کمر شکن دست از کار کشیده و اعتصاب کردند.

 

بازاریان و کسبه بانه ‌روز یکشنبه ۲ اردیبهشت‌ در اعتراض به بستن مرز و افزایش تعرفه گمرکی توسط رژیم آخوندی به اعتصاب خود ادامه دادند.

 

غارت شدگان موسسه آرمان وحدت در خرم آباد روز یکشنبه در اعتراض به غارت دارایی هایشان مقابل دفتر موسسه اعتباری ملل در این شهر تجمع کردند. آنها بعد از اخراج کارکنان این موسسه، ساختمان آن را با آشغال و تخم مرغ های گندیده مورد حمله قرار دادند.

 

غارت شدگان خشمگین موسسه افضل توس روز شنبه در دفتر این شعبه در میدان آزادی در تهران تجمع کرده و نسبت به دزدی ها و غارت اموال شان اعتراض کردند.

نیروی سرکوبگر انتظامی در صحنه حضور داشت ولی جرات نشان دادن واکنش نسبت به فریادهای پر از خشم و درد زنان معترض را نداشت.

 

گروهی از کارکنان شهرداری تهران در اعتراض به اخراج خود توسط کارگزاران رژیم و پیوستن به صف بیکاران در برابر شورای قلابی شهر تجمع کردند.

 

روز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۹۷ جمعی از بازنشستگان معدن زغال سنگ البرز غربی واقع در استان گیلان، مقابل ساختمان (سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی) در تهران تجمع کردند.

 

کارگران کارخانه فولاد قزوین روز یکشنبه در اعتراض به اخراج نیمی از همکارانشان در مقابل فرمانداری رژیم در شهرستان تاکستان تجمع کردند.

 

کارکنان بازنشسته بانک ملی روز یکشنبه مقابل شعبه مرکزی این بانک در تهران تجمع کرده و خواهان حق و حقوق ضایع شده خود شدند. بازنشستگان معترض بانک ملی خواهان اجرای همسان‌سازی حقوق، پرداخت پاداش‌ بدون تبعیض و بازگشایی دوباره کانون بازنشستگان بانک ملی هستند.

 

جمعی از کارگران شهرداری حمیدیه (واقع در استان خوزستان) در اعتراض به پرداخت نشدن ۸ماه حقوق معوقه خود دست از کار کشیدند.

 

کارگران پروژه‌ی سدسازی در پیرانشهر روز شنبه به دلیل پرداخت نشدن حقوق معوقه‌ی خود دست اعتصاب کردند

 

پرسنل شرکت پویش پژوهان پروژه پیمانکار قطارهای تندروی کشور روز شنبه در اعتراض به اخراج ۱۰۰ نفر از نیروهای با تجربه این شرکت، تجمع اعتراضی برگزار کردند.
لطفا به اشتراک بگذارید: