حرکتهای اعتراضی اقشار مختلف مردم – اعتصاب و اعتراض بازاریان بانه

حرکتهای اعتراضی اقشار مختلف مردم


مردم و جوانان بانه روز سه شنبه در اعتراض به بازداشت یک زن معترض هموطن در بانه در مقابل کلانتری تجمع کردند و خواهان آزادی وی شدند. نیروهای امنیتی رژیم ، در مقابل خشم تجمع کنندگان عقب نشینی کردند و این زن هموطن را آزاد کردند. این زن هموطن در خیابان مرکزی شهر، با سر دادن شعار مردم بانه را دعوت به ادامه اعتصاب کرده بود.

 

سه‌شنبه شب مردم مریوان در استان کردستان با پاسداران جنایت پیشه درگیر شدند. این درگیری زمانی به وقوع پیوست که کاوه کهنه پوشی یکی از سرکردگان سپاه پاسداران فردی به نام حاجی لطیف نامی را، به قتل رساند و خانه وی را به آتش کشید.

بنا به گزارشات، درگیری‌ ساعتها ادامه داشت و به حوالی بیمارستان بوعلی در مریوان کشیده شد. گفته می شود سپاه پاسداران در مریوان در هراس از مجازات این سرکرده سپاه بدست مردم، وی را فراری دادند.

 

مردم به ویژه جوانان رباط کردیم در استان تهران بنرهای تبلیغاتی حکومتی برای سوء استفاده از اعیاد مذهبی در ماه شعبان را پاره کردند

 

جمعی از غارت شدگان موسسه آرمان وحدت در خوزستان صبح چهارشنبه در مقابل ساختمان موسسه ملل در اهواز دست به تجمع زدند و خواستار بازگرداندن اموال خود شدند.

 

غارت شدگان موسسه آرمان صبح چهارشنبه در برابر بانک تجارت در تهران دست به تجمع اعتراضی زدند.

 

جمعی از مردم پارچین به کلاهبرداری کارگزاران دزد رژیم اعتراض کردند. مقامات رژیم از هر خانواده ۲۰ میلیون پول گرفتند که در ازای آن به آنها مسکن تحویل دهند. ولی هیچ اقدامی نکردند .

 

جمعی از مردم چوار در استان ایلام در اعتراض به وضعیت استخدامی نفرات غیربومی و تبعیض و پارتی بازی توسط کارگزاران رژیم برای استخدام، مقابل پتروشیمی ایلام تجمع کردند.
لطفا به اشتراک بگذارید: