ملت قیام کند همه ما را به دریا خواهد ریخت – ۷اردیبهشت۱۳۹۷

ملت قیام کند همه ما را به دریا خواهد ریخت – ۷اردیبهشت۱۳۹۷


گزیده ای از هشدارها و اعلام خطرها از زبان مهره های نظام


 

هشدار و ابراز وحشت از طوفانی که در راه است، همچنان ادامه دارد، اما به نظر می‌رسد این وحشت روز به روز عمیقتر و جدیتر می‌شود. مهره‌ها و ایادی رژیم اکنون به طور صریحتری از ارتش گرسنگان و بیکاران نام می‌برند و هشدار می‌دهند اگر این ارتش به حرکت درآید، همة ما را به دریا می‌ریزد. چرا که هیچ یک از وعده‌ها عملی نشده و وضعیت مردم و شرایط زندگی بسیار بدتر شرایط دی ماه 96شده است و جامعه این بار وارد فضاهای جدید اعتراضی خواهد شد و هشدار می‌دهد که دشمن در صدد است از طریق مردم ناراضی ولایت فقیه یعنی اصل نظام را از بین ببرد. توجهتون رو به گزیده‌یی از این هشدارها و اعلام خطرها جلب می‌کنم:

 

جوادی‌آملی از آخوندهای حوزه قم ۶ اردیبهشت

اگر ملت قیام کند، همه ما را به دریا خواهد ریخت

بدون شک همین مردم اختلاس‌ها و بی‌عرضگی‌های مسئولان را تحمل نمی‌کنند باید بدانیم اگر ملت به‌خاطر همین مسایل نامطلوب شورید دیگر همه را می‌شورد و کنار می‌گذارد. به همین جهت حواس‌تان باشد بدانیم که اگر با وجود این مشکلات ملت قیام کند همه ما را به دریا خواهد ریخت به همین جهت حواس‌تان باشد. البته بسیاری از کشور فرار کردند یا جای فرار خود را فراهم آوردند اما ما جای فرار نداریم. این بی‌عدالتی‌ها و بی‌عرضگی‌های برخی مسوولان قابل تحمل نیست. کشوری که این همه منابع و آب و خاک دارد چرا باید این همه گرسنه داشته باشد.

 

سایت حکومتی اعتماد آنلاین ۶ اردیبهشت

مرتضی مبلغ

حسن روحانی با شروع سال جدید، رویکردهای جدیدی را در برنامه‌های دولت به نمایش گذاشته که ماحصل تجاربی است که از گذشته به دست آمده است. به خصوص اینکه نارضایتی‌های مردم در دی ماه سال گذشته هشداری به مجموعه حاکمیت ارزیابی شد و پیام‌های روشنی را به همراه داشت تا مسوولان توجه بیشتری را برای افزایش ضریب رضایت توده‌های اجتماعی داشته باشند.

بهرام پارسایی عضو مجلس ارتجاع ۶ اردیبهشت

سال‌هاست که شعار درمانی می‌کنیم. پشت تریبون یک شعار می‌دهیم و در عمل به نحو دیگری رفتار می‌کنیم. با توجه به وضعیت معیشتی و اقتصادی کشور شعار دیگر پاسخگو نیست. شعار دادن خوب است اما در زمانی که همراه با اجرا و عمل باشد. اگر شعارها نتیجه‌ای نداشته باشد موجب سرخوردگی مردم و نا امیدی مردم می‌شود. اگر مردم از گفته‌های ما در کنار عمل ما ناامید شوند، یک خطر جدی است.

سایت حکومتی جماران ۶ اردیبهشت

استاندار سمنان

دشمنان نظام جمهوری اسلامی در تلاش هستند بذر یاس و ناامیدی را در جامعه بپاشانند و مسوولان باید با خدمت رسانی به بهترین وجه دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام بگذارند.باید مسوولان با اخلاق خوب و خدمات شایسته مردم را جذب کنند و فاصله دل ها عامل تفرقه در نظام جمهوری اسلامی ایران است.وجود انبوه بیکاران خطر جدی برای کشور محسوب می شود و پدید آمدن آسیب های اجتماعی و جدایی از انقلاب از جمله پیامدهای شوم بیکاری است

سایت حکومتی رویداد ۲۴ ۶ اردیبهشت: تقی آزاد ارمکی

با یک پیرشدگی اصلاح طلبی و اصولگرایی مواجهیم

اعتراضات کاملاً اجتماعی در متن اقتصادی بود، ولی نتیجه سیاسی داد. جامعه ای که ما از آن صحبت می کنیم جامعه ناراضی است، جامعه ناراضی، نا امید، جامعه ای که دولتش ناتوان است و نظام سیاسی آن مشکل بحران و ناکارآمدی دارد. همه انتظار یک واقعه را می کشند، همه می گویند که چرا مردم اعتراض نمی کنند؛ جامعه احساس تنهایی و بی پناهی می کند، کسی مسئولیت کارها را در این کشور نمی پذیرد. جامعه می خواهد خود را یکباره نشان دهد به همین دلیل این پدیده بسیار فراگیر است و تنها برای تهران نیست کل جامعه ایرانی مثلاً ۶۰ شهر وارد ماجرا می شود. به لحاظ اجتماعی اتفاق جالبی است که حجم انبوه اعتراضی به شکل فراگیر و پراکنده و غیر سازمان یافته بروز و ظهور می کند.جامعه ایرانی مملو از اعتراضات پیوسته ی متراکمِ ماندگار است. آنچه به اعتراضات مشروعیت می دهد بحران سیاسی و ناکارآمدی است که در ایران وجود دارد. جامعه هر لحظه و به هر بهانه ای ممکن است به این اقدام دست بزند. باید فکری برای جامعه کرد. سراغ مهندسی اجتماعی جامعه نرویم، جامعه در آینده نزدیک وارد فضاهای جدید اعتراضی خواهد شد و بهانه جدید اعتراضی پیدا خواهد کرد چون حجم جمعیت معترض زیاد شده و موضوعات و دلایل اعتراض افزایش پیدا کرده است.

آخوند جنتی ۶ اردیبهشت

ما منکر مشکلات اقتصادی مردم نیستیم دشمن از طریق مشکلات مردم می‌خواهد ولایت فقیه را از بین ببرد. بسیاری در داخل قدر حضور رهبری و هدایت ایشان را در جامعه درک نکرده‌اند دشمن می‌داند که اگر بخواهد ایران را از بین ببرد باید ولایت فقیه را از ما بگیرد. همه باید بسیج بشوند، دولت، ملت، مقامات علما و مراجع و همه کسانی که از برکات انقلاب اسلامی بهره بردند باید به میدان بیایند.باید ببینیم مشکلات از کجاست و مشکلات مردم را حل کنیم

 
لطفا به اشتراک بگذارید: