زندانی سیاسی پیام شکیبا:‌به مناسبت روز کارگر

زندانی سیاسی پیام شکیبا در زندان گوهر دشت کرج طی مطلبی به مناسبت روز جهانی کارگر از جمله
نوشت:‌


در این برهه زمانی و بعد از قیامهای دی ماه سال گذشته و انفجاری بودن فضای جامعه؛ رژیم توان پاسخگویی به هیچ یک از بحرانهای متمادی جامعه را ندارد و در حالت بلاتکلیفی بسر می برد و هر روز با مسائل و مشکلات لاینحال بیشتر مواجه می شود. همچنین شقه و شکافهای بی پایان و ریزشهای مداوم نیروهایش و فساد گسترده مهره های ریز و درشت آن بهمراه تغییر دوران و پایان مماشات جهانی و بین المللی و انزوای بیش از پیش رژیم در منطقه؛ جهان اسلام و صحنه جهانی کمترین مشروعیتی را چه در داخل و چه در نظام بین الملل برای آن باقی نگذاشته است.
مجموعه این عوامل اقتضای آن را دارد که مبارزه اقتصادی و معیشتی و طرح مطالبات بحث زحمتکشان و کارکران و سازماندهی تشکل یابی هر چه بیشتر و پیوند اقشار مختلف کارگران و زحمتکشان همراه با طرح مطالبات سیاسی و درک نیازهای دوران جدید در مقابل استثمارکنندگان و جباران حاکم بر این آب و خاک باشد.
تشکل یابی و سازماندهی زحمتکشان و کارگران ایران و پیوند اقشار مختلف آنها با یکدیگر و خلع ید از کلیه باندهای رژیم و طرح مطالبات بحث اقتصادی و معیشتی همراه با طرح مطالبات سیاسی و همقدم شدن با جنبش مقاومت سراسری مردم ایران در مقابل رژیمی که در منتهای ضعف و بیماری است؛ نوید دهنده طرحی نو و آینده بهتری برای زحمتکشان و کارگران ایران می باشد.

لطفا به اشتراک بگذارید: