تلاش برخی از اصلاح‌طلبان بر اثبات اشتباه بودن حکومت آخوند – ۱۱اردیبهشت۱۳۹۷

تلاش برخی از اصلاح‌طلبان بر اثبات اشتباه بودن حکومت آخوند – ۱۱اردیبهشت۱۳۹۷


نگاهی به سخنان مصطفی تاجزاده از باند اصلاح طلب

اگر چه قیام‌آفرینان آگاه در جریان قیام دی96، با شعار اصلاح طلب اصولگرا دیگه تمومه ماجرا» بر این بازی مبتذل و مسخره مهر باطل زدند، اما انگار هنوز بعضی از این جماعت، این حکم مردم و حکم تاریخ را باور نکرده‌اند و هم‌چنان تلاش می‌کنند بر این شیپور بدمند. یکی از آنها یک مهرة سوختة جماعت باصطلاح اصلاح طلب به نام تاجزاده است که در زمان خاتمی معاون وزیر کشور بود. وی طی مصاحبه‌یی می‌کوشد ثابت کند که حکومت آخوندی چیزی نبود که خمینی می خواست و حکومت آخوندی اشتباه است و آخوند یا به عبارت دیگر ولی فقیه بالای نظام باشد، اما درکار سیاست و کار دولت دخالت نکند. بگذارید حرفهایش را بشنویم:

گزیده مصاحبه تاجزاده با اعتمادآنلاین- ولایت فقیه-۹۷۰۲۱۰


تاجزاده: یک حرفی آخوند خراسانی داشت که اون حرف حرف کلیدی یه روحانیت باید تو سیاست داخلت بکنه همچنانکه امروز آقای سیستانی میکنه, ولی نباید مسئولیت حکومت بپذیره , من همینجا یک چیزی بگم که شاید کمتر میدونند جامعه, ‌ انقلاب که پیروز شد آقای مصطفی رحیمی یک جزوه ای در نقد جمهوری اسلامی نوشت من شنیدم که آیت الله خمینی جزوه رو خونده بود و نقل کردند از احمدآقا که پرسیده بودش در مورد جزوه شما چی میگید؟‌ایشون گفته بود که انتقادهای ایشون وارده حرفهایی که میزنه درسته منتهی این انتقاد به حکومت اخوندی وارده ما نمیخواهیم حکومت اخوندی درست کنیم ما میخواهیم جمهوری اسلامی درست کنیم حکومت اخوندی اون زمان تهمت بود از نظر نسل انقلاب

اقای مهدوی کنی دو سال قبل از فوتش رسما گفت اینجا حکومت اخوندی یه، نه تنها فحش تلقی نمیکرد به عنوان واقعیتی میگفت و بعد نقل میکرد مهندس بازرگان که چرا قبل از انقلاب شما ما رو آوردید به عرصه سیاست بعد از انقلاب گفتید برگردیم و ما مثلا نه یا نباید ما رو میآوردید یا حالا که آوردید تا آخرش هستیم، این که اومدیم تو عرصه سیاست فهمیدیم که چند مرده حلاجیم این خیلی مهم بود فهم دقیق واقعیات و از توهم خارج شدنه 50 درصد مسیر رو پیمودن محک خوردیم ولی از اونور آثار زیانباری داشتیم که حالا حالا باید دنبالش بگردیم و دنبالش بدویم جبرانش کنیم،

الان بنظرم میآد که خیلی ها معتقدند که ما توی تاسیس جمهوری اسلامی یک جاهایی اشتباهات استراتژیک کردیم و تاوانش رو هم داریم پس میدهیم یکی از مشکلاتش همین اتفاقاتی که امروزها افتاده دیگه ببینید ما الان یک مشکلی که داریم اینه بدلیل اینکه حکومت منتصب شد به روحانیت از خیلی از فرصتها استفاده نتونستیم بکنیم چون میگفتند اینکار رو بکنیم بنام روحانیت خوب نیستش و از اونطرف تهدیدهایی رو متوجه ایران کردیم که اصلا ضروری نداشت .

مجری: لابد متوجه شدید که حرف اصلی این عنصر مانده و درمانده باصطلاح اصلاح طلب چیه؟ حرفش اینه که حالا که گند رژیم آخوندی در اومده و تشت رسواییش از بام به زیر افتاده، اسم نظام ولایت فقیه باشه، ولی فقیه هم اون بالا مثل ملکة انگلستان حضور داشته باشه، اما آخوندا از اهرمهای قدرت و غارت دست بردارند و اینا رو بسپارند به ما! جواب رقیب هم روشنه! مگه ما خودمون در بخور بخور و بچاپ بچاپ چلاقیم؟ وایسید کنار بگذارید کارمون رو بکنیم!

 

 
لطفا به اشتراک بگذارید: