وحشت آخوند جلاد رئیسی از جنبش دادخواهی قتل عام ۶۷ و اذعان به اجرای حکم خمینی

وحشت آخوند جلاد رئیسی از جنبش دادخواهی قتل عام ۶۷ و اذعان به اجرای حکم خمینی


آخوند جلاد ابراهیم رئیسی عضو هیئت مرگ در قتل عام سی هزار زندانی سیاسی در سال 67، طی سخنانی درجمعی از عوامل رژیم در مشهد، با ترس و وحشت از نفرت عمومی از وی و دیگر جلادان هیات مرگ، تلاش کرد مسئولیت این جنایت بزرگ علیه بشریت را متوجه خمینی کند:

 

آخوند جلاد ابراهیم رئیسی -۱۱اردیبهشت ۹۷:

خیلی سخن مفصلی است. از اون حرفهایی که من بارها زدم ولی خب خواهش می‌کنم شنیده بشه، چون گاهی شنیده نمیشه، شنیده بشه عرض بکنم. ببینید، در رابطه با منافقین. .............. 17 هزار نفر رو به شهادت رسوندند. این جریان بسیار خطرناک که آن روز امام بزرگوارمون فریاد می‌زد ولی بعضیها خیلی دقیق توجه نمی‌کردند به اون و بعدها شدند سربازان نه بدون یونیفورم، با یونیفورم آمریکاییها. شما وقتی عراق می‌‌رفتید زیارت حضرت اباعبدالله‌الحسین، بعضیها وایستاده بودند اونجا اطلاعات می‌دادند به نیروهای آمریکایی. اینها منافقین بودند. جریان نفاق یک جریان بسیار خطرناکی بود در این کشور. خب امام حکمی دادند. عنایت بکنید. من به الان مثال بزنم. بسیاری از این قاچاقچیهای مواد مخدر هستند اینها حکمشون معلومه. یعنی دادگاه بدوی حکم کرده، دادگاه تجدیدنظر حکم کرده، دیوانعالی کشور تأیید کرده، الان موندند یعنی حکم اجرا نشده. یک نفر و دو نفر هم نیستند الان در سراسر کشور چندین هزار نفر هستند که اینها تمام مراحل قانونیش طی شده تمام مراحل حکمی‌اش طی شده. ..........در اون مقطع هم یک تعدادی بودند که اینها حکم قطعی مراحل قضایی‌اش طی شده بود. یعنی تمام مراحلی که عرض کردم دادگاههای بدوی، دادگاه عالی، همه مراحلش طی شده بود و افرادی بودند که اینها حکمشون از نظر قانونی روشن بود. این قضایایی که توی رسانه‌ها مطرح می‌کنند نسبت به بنده، من در این سه دهه از اون زمانی که دادستان بودم ـ اونهایی که حقوقی‌اند فرق میان دادگاه و رئیس دادگاه و دادستان رو میدانند الحمدالله

 

برخورد با جریان نفاق از اون برخوردهایی بوده که افتخارش مال امامه.

 

........اون مرد بزرگی بود که نفاق را تشخیص می‌داد اون روزی که خیلیها تشخیص نمی‌دادند. اون مرد بزرگی بود که خوب هشدار می‌داد اونوقتهایی که خیلیها متوجه نبودند داره در کشور چه میگذره.

........ایشون پیشتاز این قضیه بودند. حالا شما ببینید شبهاتی که دارند توی اذهان در افکار ایجاد می‌کنند.

 

منتظری جانشین وقت خمینی درسال ۶۷ در صحبت با ۴تن از جلادان مجری حکم قتل عام زندانیان سیاسی ازجمله آخوند جلاد ابراهیم رئیسی خطاب به آنها گفت:

بنظرمن ازاول انقلاب تاحالا بزرگترین جنایت که به جمهوری اسلامی شده ودرتاریخ مارا محکوم می کنند بدست شما انجام شده وشمارا درآینده جزء جنایتکاران درتاریخ می نویسند
لطفا به اشتراک بگذارید: