اوج بحرانها و شکاف در میان ائمه جمعه نظام – ۱۵اردیبهشت۱۳۹۷

اوج بحرانها و شکاف در میان ائمه جمعه نظام – ۱۵اردیبهشت۱۳۹۷


نگاهی به اوجگیری شکاف در هر دو باند نظام


اوج بحرانها و شکاف در میان ائمة جمعة نظام


 

تا به حال تصویر ما از نمایشهای جمعة رژیم و حرفهای امام جمعه‌ها که همه‌شان منصوب خامنه‌ای هستند، این بود که همه‌شان از ستاد هماهنگی ائمة جمعه و نهایتاً از بیت خامنه‌ای خط می‌گیرند و حرفهایی را که به آنها دیکته شده تکرار می‌کنند، اما با تشدید و تعمیق بحران درونی رژیم شاهد بروز شکافهایی در هر دو باند هستیم که در باند روحانی خودش را در انتقادات وحملات فزاینده به روحانی نشان می‌دهد و در باند خامنه‌ای خودش را در خارج خواندن بعضی نماینده‌های خامنه‌ای و دفاع آنها از برجام و تیم مذاکره کننده... گزیده‌یی از این اظهارات را در گزارشی با هم می‌بینیم:

آخوند محمد ساجدی در نمایش جمعه آستانه اشرفیه


متاسفانه ، دیپلمات‌های ما و وزیر امورخارجه تحت فشارند و در برخی روزنامه‌های داخلی پیوسته علیه اینها مقاله نوشته می شود و تیتر زده می شود . پیام این انتقادات در شرایطی که اینها به عنوان نمایندگان جمهوری اسلامی در مصاف با دشمنان ماست پیام داخلی آن چیه ، من نمی دانم بازتاب این عمل خارجی چیه ؟زیر سوال بردن و تعرض به وزیر امورخارجه چه معنایی دارد وی اخیراً که قصد داشت در دانشگاهی سخنرانی بکند وسیاست جمهوری اسلامی را تبیین کند بر ماشین ایشان مشت و لگد می زنند و این هیچ پیامی جز خوشحالی دشمنان ندارد.انتقاد با فرض خیانتکاری دو تاست جوری با اینها برخورد کردن و انتقاد در فضای مناسب و فضای رسانه ای با رفتار شبیه به انتقام جویی و یا اتهام زنی به خیانت به ملت و کشور دو چیز متفادت است گاهی ما جوری رفتار می کنیم با بعضی ها که اینها خائن به ملت و نظام هستند

آخوند لطفی در نمایش جمعه ایلام


دستگاه دیپلماسی در برخورد سیاسی مقابل تهدیدهای رئیس جمهور آمریکا از موضع‌گیری انقلابی و شجاعانه رهبری انقلاب تبعیت کند، هرگونه برخورد انفعالی باعث می شود کشورهای غربی گستاخ تر شده و تهدیدات توخالی خود را بیشتر کننداگر مسؤولان توان دفاعی خود را نادیده بگیرند و با باج‌دهی به آمریکا و کشورهای اروپایی به خاطر باقی ماندن آمریکا در برجام کوتاه بیایند قطعا زمینه تهاجم نظامی آمریکا را فراهم کرده‌اند

آخوند علی قابل در نمایش جمعه قزوین


آمریکا و اتحادیه اروپا در شرایط فعلی در حال پیاده‌سازی سناریویی جدیدی علیه ما با محوریت برجام هستند, ترامپ هر روز تهدید به خروج از برجام می‌کند و مسئله حذف موشک‌های ایران و کاهش نفوذ ایران در منطقه را مطرح می‌کنند تا اثرگذاری ما را در بین ملت‌های مسلمان جهان کم کنند.

آخوند میردامادی در نمایش جمعه اصفهان


صحبت‌های اخیر رئیس‌جمهور آمریکا نتیجه خوش‌بینی‌ها به مذاکره بود

اگر متقی شدیم نباید از احدی ترسی داشته باشیم، چراکه قدرت فوق همه قدرت‌ها محافظ ما خواهد بود، نقشه‌های شوم و مکر ستمگران علیه مؤمنان کارگر نخواهد افتاد

چشم امید خود را از بیگانه ببریم،

اشرافی‌گری بین برخی مسؤولان مصیبتی است که نباید از آن غفلت کرد.. زمانی که مسؤولان از خوی کوخ‌نشینی دور شده و رفتار کاخ‌نشینی داشته باشند باید فاتحه کشور را خواند.

آخوند نکونام ـ نمایش جمعه شهرکرد:


دشمنان به دنبال مذاکره برای کم کردن توان نظامی و موشکی کشور هستند, .. با باز کردن باب مذاکره در این موضوع وارد موضع ضعف می‌شویم.

با توجه به نقض مفاد برجام توسط آمریکا و کشورهای دیگر اگر ما از برجام خارج شویم آن را نقض نکرده‌ایم و عهدشکن نیستیم.

نباید اجازه بدهیم با باز کردن باب مذاکره و ایجاد تفرقه بین مردم و مسؤولان, کشور زمان زیادی به دنبال مسائل پوچ و بی‌ارزش باشد.

آخوند سعادت فر ـ نمایش جمعه جیرفت : 


یکی از بزرگترین خیانت ها, اقدام کسانی است که آمریکا را کدخدا معرفی می کنند در حالی که در مقابل دشمن باید به شدت برخورد کرد و در مقابل مسلمین, مهربان بود.

کلمه نفوذ که رهبر انقلاب روی آن تاکید می کنند, مساله مهمی است…. امروز ایران برای عبور از مشکلات در برابر خود به یک مدیریت انقلابی و کارآمد نیاز دارد. ... مدلی که در آن, مدیری در مقابل مردم طنزپردازی کند و شنوندگان کف بزنند, مدیریت انقلابی نیست
لطفا به اشتراک بگذارید: