تشدید جنگ دو باند در آستانه ضرب‌الاجل – ۱۶اردیبهشت۱۳۹۷

تشدید جنگ دو باند در آستانه ضرب‌الاجل – ۱۶اردیبهشت۱۳۹۷


نگاهی به اظهارات هر دو باند نظام


تشدید جنگ دو باند در آستانة ضرب‌الاجل


 

با نزدیکتر شدن موعد پایان مهلت ضرب‌الاجل آمریکا در مورد برجام، آتش جنگ باند روحانی و باند دلواپسان هم شعله‌ورتر می‌شود و طرفین که خواهان کوتاه آمدن در برابر آمریکا و مذاکره بر سر موشکی و دخالتهای رژیم در منطقه است و باند دیگر که این را خیانت می‌نامد و راه نجات را در ایستادگی می‌داند، دائما شدیدتر می‌شود. هر باندی، سرانجام راهی را که باند دیگر در پیش گرفته، نابودی می‌داند و به نظر می‌رسد که در این مورد هر دو آنها درست می‌گویند؛ گزیده‌یی از اظهارات دو طرف را ببینیم و بشنویم:

رحیم پور ازغدی از باند خامنه ای ۱۵ اردیبهشت


آقایان در هسته‌ای بتن ریختند و حالا بحث خروج از منطقه مطرح است با این وجود سوال این است که چه جایی مانده که در آن بتن نریخته باشنداین آقایان می‌خواهند سوریه و موشک‌ها را به امید سراب و دروغ به دشمن تحویل دهندهمان طور که انرژی هسته‌ای که حق مسلم ما بود را دادند بی آنکه دیوار‌های تحریم ترک بخورد رهبری برای پذیرش برجام ۹ شرط گذاشت، اما دولت بدون رعایت این شروط برجام را امضا کرد.خارجی‌ها با کمک برخی‌ها در داخل تا توانستند از ایران امتیاز گرفتند با این وجود باید مراقب باشیم تا بقیه داشته هایمان را هم نگیرندمعتقدم یک جای سیستم می‌لنگد چرا که آقایانی که تمام اختیارات دست خودشان است بعدا اپوزیسیون بازی در می‌آورند. اما علت چیست؟

محمدابراهیم رضایی عضو مجلس ارتجاع ۱۵ اردیبشت


مسئولان کشور باید بدانند که راه برجام راه بی فرجامی است و آنچه منافع ملی کشور اقتضا می کند این است که در وهله نخست متحد و منسجم در درون کشور باشیم و در وهله بعد آنچه را که باعث آسیب پذیری ما شده و دشمن به آن طمع می کند را مد نظر قرار دهیم.

علیرضا زاکانی عضو سابق مجلس ارتجاع ۱۵ اردیبهشت


آقای روحانی با فیلترینگ تلگرام مخالفت کردند و دانستن را حق مردم خواندند.

راستی چرا مشروح مذاکرات برجام محرمانه است و مسئولان کشور هنوز از آن بی خبرند؟

چرا تفاهم ظریف با کری و صالحی با مونیز محرمانه بود و هست؟

چرا نقش آقای حسین فریدون در مذاکرات برجام، بر همه پوشیده است؟

روزنامه حکومتی قانون ۱۵ اردیبهشت


ارباب وعده ها

بی‌شک این راهی که برخی در دولت پیش گرفته‌اند آینده خوشی در بر ندارد و باید منتظر یک رخداد ناخوشایند بود. مردم حرکت بر مدار منفعت را برنمی‌تابند و روزی ضربه خود را به بانیان این تفکر خواهند زد.

سرخوردگی و سرافکندگی مردم تنها دستاورد دولت روحانی به حساب می‌آید؛دولتی که بیشتر وعده‌ها و سخنرانی‌ها را داشته ولی امروز دستانش تهی است. بنابراین شخص حسن‌روحانی به جای آنکه ژست دلواپس گرفته و بالای منبر برود و برای مردم سخنرانی کرده و مشکل را به گردن دیگران بیندازد، دلایل این بحران‌هایی که اذهان عمومی را درگیر کرده است بیان کند

خبرگزاری پاسداران ۱۵ اردیبهشت


نامه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی به رئیس جمهورآقای روحانی!

به نظر می‌رسد حضرتعالی هیچ اراده ای برای حل مشکلات و معضلات مردم ندارید و ترجیح میدهید همه سوتدبیر و مدیریت پرهزینه و ضعیفی که در دولتتان حادث شده است را با فرافکنی و اظهارات حاشیه ساز کمرنگ جلوه دهید، این دولت پایان خواهد یافت و دوران ریاست شما مانند هر رئیس جمهور دیگری به پایان خواهد رسید و مجموعه 8 سال دولت شما با همه نقاط مثبت و منفی اش بارها قضاوت خواهد شد.

امید است در 3 سال باقیمانده دست از این رویه بردارید و به جای بحران سازی های کاذب و اطهارات عوامفریبانه به مسائل اصلی کشور بپردازید که بهره برداری سیاسی شما و نزدیکانتان از مسائل مختلف بدون توجه به ارایه راه حل آن باعث ایجاد چالش های جدی برای کشور شده است.»

احمد زیدآبادی از باند آخوند روحانی ۱۵ اردیبهشت


برخی محافل سیاسی در ایران که تا همین ماههای اخیر برجام را فاقد هرگونه دستاورد مثبتی می دانستند و بعضاً امضای آن را تا حد "وطن فروشی" به استهزاء می گرفتند؛ اینک که ترامپ قصد خروج آمریکا از این پیمان را دارد؛ موضعی توأم با نگرانی در پیش گرفته اند

خب، اگر برجام دستاوردی نداشته و یکسره هم به زیان ایران بوده است؛ خروج آمریکا از آن چه جای نگرانی دارد؟ این محافل اگر در ادعای خود صادق بودند؛ باید ترامپ را تشویق می کردند که هر چه زودتر برجام را پاره کند نه اینکه به انحاء مختلف از تصمیم احتمالی او ابراز ناراحتی و خشم و انزجار کنند!

 

 
لطفا به اشتراک بگذارید: