جلسه مجلس ارتجاع صحنه شلاق کش کردن روحانی – ۱۷اردیبهشت۱۳۹۷

جلسه مجلس ارتجاع صحنه شلاق کش کردن روحانی – ۱۷اردیبهشت۱۳۹۷


سخنان نماینده های مجلس ارتجاع حول فیلترینگ تلگرام


 

اگر چه موضوع اصلی جلسة علنی روز یکشنبه 16 اردیبهشت مجلس ارتجاع، باصطلاح بررسی ۳لایحه‌یی بود که قرار است راه زهر خوران برجام 2 و ۳ و غیره را هموار کند، اما علاوه بر آن جلسة دیروز صحنة‌ شلاق کش کردن حسن روحانی بر سر مسائلمختلف بود. یکی از مسائل فیلترینگ تلگرام بود که روحانی خواسته از شکست آن، ماهی خودش را بگیرد و خود را مخالف فلیترینگ قلمداد کند و درنتیجه حتی کسانی که تا الان از او حمایت می‌کردند، امروز پته‌اش را روی آب می‌اندازند.

مصطفی کواکبیان نماینده مجلس


این رو هم بررسی کنید این آخرین عرض بنده هست آقای رئیس اینهم بررسی کنید که از آقای رئیس جمهور دعوت بشه برای یا جلسه علنی یا غیر علنی برای این فیلترینگ تلگرام, ما هم مردم از ما سوال میکنند اگر رئیس جمهور مخالفه خب چرا بعضی ها میگند نه ایشون مخفیانه موافقت کرده, اگر موافق هست چرا پس میگه من مخالفم؟ بیاد اینجا توضیح بده به افکار عمومی.

علی اکبرینمایندهشیراز:


مردماشتیاقبهدانستنوآگاهیوهمچنیننظارتبراعمالحاکمانودولتمردانراباانسدادتلگرامازدستنخواهندداد, تجربهناموفقفیلترینگازتلگرافتاتلگرامدستاوردیجزافزایشگسلبیاعتمادیدربرنداشتهاست, مخالفتعینالدولهصدراعظممظفرالدینشاهباتلگرافبخاطرنگرانیازآگاهیمردمچهنتیجهای داشت؟ممنوعیتاستفادهازفتواستنسیلدردورانپهلویهمبینتیجهبود, ممنوعیتاستفادهازویدئووماهوارههمهرگزکارگرنیفتاد؛

البته دراین میان بعضی نمایندگان گیج و گول باند خامنه‌ای هم پیدا می‌شوند که به نظر می‌‌رسد سوراخ دعا را گم کرده‌اند و به روحانی ایراد می گیرند که چرا مخالف قوة قضاییه و در برابر حکم بازپرس مربوطه ایستاده و علیه فیلترینگ حرف زده است! این بابا آن قدرگیج است که فرق کرة شمالی و کرة جنوبی را نمی‌داند، گوش کنید:

حسن نوروزی ­ـ مجلس ارتجاع 16 اردیبهشت


ازرئیسجمهورانتظارمیروداگریکبازپرسشجاعحکمیراصادرکردندبرایانسدادتلگرامچرارئیسجمهورمحترمدرمقابلحکمقاضیمیایستندوگلایهمیکنند, همین قضات هستند که نخست وزیر کره شمالی را به حکم خودشون زندان میکنند حکم قاضی حکم قاضی عادل حکمی است که حتی رهبر عزیز انقلاب, رئیس قوه قضائیه هم در مقابل آن باید تمکین بکنند نهاینکهبابیائیمدرمقابلاینحکممسلمایستادگیبکنیموبگیممااینجاخودسانسوریکردیمآقایکشبکهایکهانحرافیهصهیونیستییهامپریالیستییهمملکترونهتنهاماخیلیازکشورهاروبهمریختههمهکشورهادارندفرارمیکنندمابگیمآقامامیخواهیمبااینشبکهارتباطبرقراربکنیمدرستنیست.

علی مطهری – مجلس ارتجاع ـ ۱۶ اردیبهشت


بهتر بود فیلتر تلگرام از مسیر قانونی انجام میشد, قانون کارگروه تشخیص مصادیق مجرمانه را که دارای 13 عضو و نهادهای مربوطه است مسئول اینکار قرار داده نه قوه قضائیه را, اگر حکم حکومتی در کار بوده لازم است با ذکر دلائل اعلام شود .

رئیس جمهور بعنوان مسئول اجرای قانون اساسی درباره مسئله تلگرام میتوانست به قوه قضائیه تذکر قانون اساسی بدهد.

در این میان برخی حملات به روحانی هم به خاطر وضعیت وحشتناک اقتصادی و بخصوص فضاحت سقوط آزاد ارزش پول ملی و جهشهای پشت سر هم نرخ دلار و طلاست:

مجتبی ذوالنوری نماینده قم:


جناب آقای رئیس جمهور در اثر ضعف و عدم نظارت و سوء عملکرد دولت جنابعالی حدود شش میلیون نفر از ملت شریف کشور گرفتار مصیبت موسسات مالی غیر مجاز و یا موسسات مجاز تابلودار دولت شما شدند بطوریکه زندگی بعضی از آنها در حال فروپاشی ست و بعضی ها متلاشی شدند.

آقای رئیس جمهور اینجانب و حدود صد نفر از نمایندگان ملت از جنابعالی شش تا سوال پرسیدیم:

یک - موسسات مالی

دو - قاچاق

سه - بیکاری و اشتغال

چهار - رکود

پنج - بقای تحریمها علیرغم اجرای همه تعهدات برجامی کشورمون

شش - جهش قیمت ارزهای خارجی به شکلی که در حدود کمتر از دو ماه ارزش پول ملی 48 درصد کاهش پیدا کرد و بسیاری از قراردادها بهم ریخت, صادرات و واردات معادله اش بهم ریخت و بسیاری از مردم زندگی شون نابود شد...

 

قاضی پور ­ـ مجلس ارتجاع 16 اردیبهشت


 بررسی ماده اصلاح قانون مبارزه با پولشویی

قاضی پور نماینده مجلس:پول شویان آزادانه قیمت ارز را بالا میبرند ارزش پول ملی را در یکسال گذشته 70 درصد کاهش دادندآقای لاریجانی روز روشن پول جیب مردم را می دزدند امروز بجای لایحه ما باید اشد مجازات برای خاطیان امر اقتصادیون لیبرال که مملکت را به این روز انداختند دلار رو به این وضع انداختند ارزش پول رو کاهش دادند می آوردیم ..

اما بحرانهای گریبانگیر کشور که در زمان روحانی شدیدتر شده، تنها به بحران اقتصادی و بحران در فضای مجازی محدود نمی‌شود، مصیبت و فلاکت از بی‌آبی و محیط زیست تا ساختار کل نظام را فرا گرفته است:

کیخا ­ـ مجلس ارتجاع 16 اردیبهشت


امسال فقط سه میلیون متر مکعب آب وارد ایران شده است همکاران محترم آب موجوددرمخازنآبچاهنیمههایزابلفقطکفافآبروستاییراتاشهریورماهخوبدقتکنیدوشهرهایزاهدانوزابلوسایرشهرهایمنطقهسیستانرافقطتاپایانسالمیدهدتازهاگرمسئلهکیفیتآبتغییرنکندکهحتماخواهدکردروستاهایمنطقهدرحالتخلیهشدنهست, مردمبدلیلنبودآبدرمدارسروستاییبچههایخودرابهمدرسهنمیفرستندآیاجمهوریاسلامیازتامین10تا 20 تانکرآبرساننیزعاجزاستکهنمیتواندتامینکند؟ مردم سفیدآب و روستاهای اطراف در بی آبی هلاک شدند دامهای مردم بدلیل بی آبی تلف شدند و از بین رفتند

اکبری ­ـ نماینده مجلس ارتجاع 16 اردیبهشت


.... مردم مشکل دارند مردم گرفتاری دارند این گرفتاری ارزه این گرفتاری اقتصادی مملکته گرفتاریی معیشت مملکته دولت یک سازی رو داره برای خودش میزنه مجلس یک کارهایی داره انجام میده آقایون مشکل مردم امروز تشکیل این وزارتخانه است؟ یا مشکل مردم اقتصادشونه مردم امروز معیشت شونه مردم امروز مشکل شون جوانهاشونه ...

آقایون دولت جواب نمیده نمیده نمیده نمیتونه ساختارها رو باید بخش خصوص ایجاد کنه با تشکیل وزارتخانه درست نمیشه ...

در این میان البته از یک شیادی اعضای مجلس ارتجاع نباید گذشت و آن هم این است که آنها همة کاسه کوزه‌ها را سر روحانی می‌شکنند تا کل نظام و ولی فقیه را در ببرند و آتش خشم و کینة مردم به جان آمده را به جانب دیگری منحرف کنند.
لطفا به اشتراک بگذارید: