آشفتگی ولی فقیه زهرخورده ارتجاع بعد از خروج آمریکا از برجام

آشفتگی ولی فقیه زهرخورده ارتجاع بعد از خروج آمریکا از برجام


ولی فقیه زهرخوردة ارتجاع در واکنش به خروج آمریکا از برجام و پس از حرف‌های آخوند روحانی در مورد مذاکره با کشورهای اروپایی برای حفظ برجام، گفت: ‌گفته می‌شود با ۳ کشور اروپایی ادامه می‌دهیم. من به این ۳ کشور هم اعتماد ندارم و اینها همان کار آمریکا را خواهند کرد».

به گزارش سایت خامنه‌ای، وی در عین حال افزود: «اگر توانستید تضمین بگیرید اشکالی ندارد، حرکتتان را ادامه بدهید؛ اگر نتوانستید تضمین قطعی بگیرید، دیگر نمی‌شود برجام را ادامه داد».

وی ضمن اذعان به بحران و شکست بزرگی که مسبب اصلی آن خود اوست، تلاش کرد مسئولیت آن‌را برعهده سرکردگان نظام بیندازد و گفت: «مسئولین کشور در امتحان بزرگی هستند!».

وی گفت: دیشب شنیدید رئیس‌جمهور آمریکا حرف‌های سخیف و سبکی زد. شاید بیش از ۱۰ دروغ در حرف‌های او بود و هم حرف زد، مسأله خروجشون از برجام هم ایران را ملت ایران رو، نظام را تهدید کرد, هم ملت را که چنین و چنان می‌کنم... آقای ترامپ! شما غلط می‌کنید

مسأله انرژی هسته‌ای رو ما در برجام به شکلی که مخالفین ما میخواستند زیر بار رفتیم و قبول کردیم. اما دشمنی‌ها با جمهوری اسلامی تمام نشد. مسئله‌ی حضور ما در منطقه را مطرح می‌کنند، مسئله‌ی موشک را مطرح می‌کنند؛ اگر این‌ها را هم شما فردا اعلام کنید ما موشک دیگه درست نمی‌کنیم یا از فلان مقدار برد بیشتر موشک تولید نمی‌کنیم، این قضیه تمام خواهد شد اما یک قضیه دیگر درست خواهد شد. یک موضوع دیگر رو مطرح می‌کنند. دعوا، دعوای بنیادی با نظام جمهوری اسلامی مخالفند.

 
لطفا به اشتراک بگذارید: