شو وحشت در مجلس ارتجاع – ۱۹اردیبهشت۱۳۹۷

شو وحشت در مجلس ارتجاع – ۱۹اردیبهشت۱۳۹۷


صحنه وحشت و آشفتگی نظام در قبال تصمیم گیری ترامپ


 

پس از اعلام خروج آمریکا از برجام، امروز صحن علنی مجلس ارتجاع تماشایی بود. نمایندگان رژیم کف به لب آورده رژیم، روی سن رفتند و آشفتگی و سوزش شدید رژیم از این اقدام را با آتش زدن پرچم آمریکا به نمایش گذاشتند. صحنه‌یی از این شو مجلسی را می‌بینیم و اظهارات برخی نمایندگان رژیم را می‌شنویم:

تلویزیون رژیم ۱۹ اردیبهشت


گزارشگر از مجلس: امروز فضای مجلس یک فضای بیشتر از همیشه ضد آمریکایی و ضد رژیم صهیونیستی است.
مجلس بمحض اینکه ...قرآن تلاوت شد تعدادی از نمایندگان با شعارهای مرگ, یعنی تمام مجلس تمام نمایندگان با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی اقدام آمریکا را در خروج از برجام محکوم کردند.
در این لحظه تعدادی از نمایندگان اقدام به آتش زدن پرچم آمریکا در صحن علنی مجلس کردند با فریادهای مرگ بر آمریکا سپس رئیس مجلس شورای اسلامی وارد نطق پیش از دستور خود شد و با صحبتهای خودش این اقدام ترامپ در خارج شدن از برجام رو یک حرکت خام و سخیف دانست و گفت که این بی تعهدی آمریکا در واقع قوانین بین المللی و قراردادهای بین المللی رو میرسونه....

یکی از نمایندگان در شروع جلسه علنی مجلس: آقای رئیس دولت بد عهد فاقد هویته - شعار مرگ بر آمریکا

برجام رو آتیش زدیم برجام رو آتیش زدیم

علی لاریجانی: آتش هم نمیگیره

علی لاریجانی: خب متشکریم آقای کوهکن مراقب باشید مجلس رو آتیش نزنید

لابد توجه کردید که لاریجانی در لفافة شوخی، نگرانی رژیم را از این که این آتش، دامن مجلس و دامن کل رژیم را بگیرد، بیان کرد. یعنی حواسش بود که هوا خیلی پس است. ببینیم او در حرفهایی که زد چطور این وحشت و نگرانی را بروز داد

علی لاریجانی : شب گذشته همگان سخنان خام و سخیف رئیس جمهور آمریکا را مشاهده نمودند بیش از یک سال است که این فرد شوی دیپلماتیک اجرا می کند.

رئیس جمهور آمریکا با این اقدامات من جمله خروج از توافق هسته ای بی اعتمادی به تعهدات این کشور را به اوج خود رسانده است, در مقابل, ملت ایران نشان داد در مناقشاتی که دارد ابتدا راه گفت و گو و حل و فصل مسائل از طریق سیاسی را دنبال می کند و ملت ایران شاهد بودند در قبال درخواست آمریکا و تعهد کتبی رئیس جمهور امریکا مبنی بر حفظ حقوق ایران در غنی سازی وارد گفت و گو با 1+5 شد و بعد از مذاکرات طولانی توافقی را پذیرفت که به تأیید سازمان ملل رسید.

امروز رئیس جمهور آمریکا ادعا می کند ما نگران توانمندی ایران در سال های آینده هستیم و با وقاحت می گوید ایران به سوی سلاح هسته ای می رود و دنیا را ناامن می کند

آن هم در موقعیتی که رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای فتوا دادند که سلاح‌های کشتار جمعی تولید و نگهداری آن حرام است.

ایران به دنبال رفتار عکس‌العملی و ماجراجویانه نیست البته باید به این واقعیت اشاره کرد که با توجه به نوع رفتارهای سال‌های دور اروپا, چندان به ادعای اولیه اروپا در پابرجا نگه داشتن توافق هسته‌ای نمی‌توان اطمینان داشت اما برای چند هفته ارزش آزمون دیگری را دارد تا برای همگان اتمام حجت شود که ایران همه راه‌های حل و فصل سیاسی و مسالمت‌آمز را طی کرده است.

اگر اروپا و کشورهای مهم مانند روسیه و چین این خلاء بین‌المللی را پر کنند شاید راهی برای ادامه مسیر باشد در غیر این صورت جمهوری اسلامی با اقدامات هسته‌ای ایشان را سر عقل می آورد.

لازم است متناسب با شرایط ساز و کارهای تصمیم‌گیری برای ایجاد فضای آرام در کشور فراهم کنیم, در این زمینه تدابیر لازم اندیشیده شده است.

توقعات در این مقطع باید متناسب با شرایط تعدیل شود, ما در 40 سال گذشته در شرایط بسیار سخت‌تر از این وضعیت قرار داشتیم و آن را تحمل کردیم و مطمئن هستیم که با وفاق ملی در کشور پاسخ پشیمان‌کننده‌ای به آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها خواهیم داد. [ تکبیر]

بله، ترس و وحشت اصلی لاریجانی از طوفان در داخل کشور است، اعتراف می‌کند که شرایط سختی پیش روست و همچنین ادعا می‌کند که در این زمینه تدابیر لازم اندیشیده شده. که لابد منظورش موج اعدامهایی است که شروع شده.

اما ترس و وحشتی که رژیم را فرا گرفته، با این حرفها و با این نمایشها قابل کتمان نیست. این وحشت را یکی از نمایندگان رژیم با دلداری به رفیقش به خوبی بیان می‌کند.

نادر قاضی پور نماینده مجلس:تقدیر و تشکر از همکاران عزیزم که آتش زدند برجام را حکم حکومتی را اجرا کردند اما موضوع بحث بله آقای کواکبیان نترس شما نترس ما اینجا ایستاده ایم هشت سال دفاع مقدس ایستاده ایم و خواهیم ایستاد تا جان داریم سرباز ولایتیم [ نمایندگان مجلس: احسنت ]

ادیانی نماینده مجلس: آقای دکتر [ لاریجانی ] شما امروز نطق خوبی رو داشتید حالا اجازه بدهید که ما این بحث عرفی رو بیان بکنیم, هر چند خوف آتیش گرفتن مجلس رو داشتید

 

 

 

 
لطفا به اشتراک بگذارید: