حملات بی‌امان به روحانی برای پنهان کردن نقش خامنه‌ای – ۲۰اردیبهشت۱۳۹۷

حملات بی‌امان به روحانی برای پنهان کردن نقش خامنه‌ای – ۲۰اردیبهشت۱۳۹۷


نگاهی به گزیده ای از موضعگیریها و اظهارات مهره های نظام


 

علاوه بر صحن مجلس، سایر تریبونهای حکومتی هم صحنة‌ نمایش واکنشهای رژیم و بخصوص صحنة حملات بی‌امان باند خامنه‌ای و دلواپسان به روحانی و دولت او بود و بحث عدم کفایت سیاسی روحانی و عزل او هم مطرح شد. در این میان البته علی لاریجانی رئیس مجلس ارتجاع که متحد روحانی محسوب می‌شود نیز از این حملات بی‌نصیب نماند. گزیده‌یی از حملات مهره‌ها و رسانه‌های باند خامنه‌ای را می‌بینیم و می‌شنویم:

آخوند نبویان از باند خامنه ای ۱۹ اردیبهشت


مردم ایران باید بدانند که آقای علی لاریجانی به اندازه روحانی و ظریف در این موضوع مقصر است. همینطور دوستان و نزدیکان آقای لاریجانی در مجلس مانند کاظم جلالی. اینها مقصرین اصلی در برجام هستند و مطلقا اجازه نمی دادند که انتقاد جدی در مجلس مطرح شود.اکنون صلاح در این است که آقای ظریف استعفا دهد و پاسخگو باشد. همچنین مجلس باید آقای روحانی را استیضاح کند. نکته تاسف انگیز این است که همین آقایان مجدد دارند اشتباه گذشته را تکرار کرده و به سمت مذاکره با اروپا می روند

سایت حکومتی اقتصاد نیوز ۲۰ اردیبهشت


یک کانال تلگرامی تندرو خواهان طرح عدم کفایت حسن روحانی شد

طرح عدم کفایت روحانی» پیشنهاد قرارگاه سایبری عمار است که درست ساعتی بعد از خروج امریکا از برجام مطرح شد. ادامه توافق ایران با ٥ قدرت جهانی منتقدان رییس‌جمهوری را به این نتیجه رسانده که باید باز هم بحث بی‌کفایتی رییس‌جمهور را پیش بکشند.

صادق کوشکی کارشناس از باند خامنه ای ۱۹ اردیبهشت


دولتمردان در خصوص برجام حرف نزنند بهتر است، و به روی خودشان نیاورند که چنین اتفاقی افتاده است و نصایح کسانی را که قبل از برجام به دولتمردان یادآوری می شد را گوش کنند.

دولتمردان بهتر است این سه سال باقی مانده را با بی اقدامی بگذرانند که برای کشور بهتر خواهد بود و زیانی متوجه مردم نخواهد شد.

سایت حکومتی جهان نیوز ۱۹ اردیبهشت


آقای روحانی! روی «چمبرلین» را سفید کردید

شباهت این قسمت از تاریخ اروپا با وضعیت ساخته شده توسط روحانی در ایران از جهت پیگیری سیاست شکست خورده «مماشات» است. دولت روحانی از ابتدا با اظهار عجز خالی بودن خزانه، دستان مذاکره کنندگان خود را در چانه زنی بست. دولت روحانی چنان مجدانه بر پیگیری سیاست مماشات طلبی اصرار دارد که حتی خروج اصلی ترین طرف توافقنامه از برجام هم نتوانسته او را از ادامه این مسیر منصرف کند. به قولی او بعد از 5 سال شکست های پی درپی راهی را می پیماید که چمبرلین پس از سه سال از آن منصرف شد.

خبرگزاری سپاه پاسداران ۱۹ اردیبهشت


آقای روحانی باید به این سوال پاسخ دهید؛ اینکه گفته‌اید ما برجام را بدون آمریکا ادامه می‌دهیم، منظورتان «کدام برجام» است؟

با اقدام روز گذشته رئیس جمهور آمریکا در اعلام صریح خروج یکجانبه از برجام و امضای فرمان اجرایی بازگرداندن تحریمهای هسته ای، طبق "فرمول یا همه یا هیچ" در توافق ژنو عملا توافقی به اسم برجام دیگر وجود خارجی ندارد که سایر طرفها بخواهند به آن پایبند باشند یا نباشند و ادامه حرکت طبق آن را دنبال کنند.

چندان پوشیده نیست که حملات باند خامنه‌ای به روحانی، در واقع فرار به جلو و برای منحرف کردن اذهان از این واقعیت است که سرآشپز برجام خود خامنه‌ای است و برجام با تمام جزییاتش از اول تا آخر زیر نظر خود خامنه‌ای شکل گرفته و تدوین شده است. بعضی از باند روحانی و مدافعان او، ضمن اشاره به وضعیت خطرناک رژیم و دعوت به سکوت و وحدت، به این واقعیت اشاره کرده‌‌اند و روشن است که با ادامة‌ حملات باند خامنه‌ای، باند روحانی هم با وضوح و صدای بلندتری این واقعیت را مطرح خواهند کرد:

آخوند مرتضی مقتدایی از مدرسان حوزة قم ۱۹ اردیبهشت


مخالفان دولت آقای روحانی در داخل کشور، در شرایط فعلی نباید‌‌ همان خوشحالی که نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل دارد و خروج آمریکا از برجام را تبریک می‌گوید و از این اتفاق ابراز خوشحالی می‌کند، به این بهانه به دولت و جناب آقای ظریف، حمله کنند و از این فرصت برای تخریب دولت، اظهار خوشحالی کنند.

عباس عبدی از باند آخوند روحانی ۱۹ اردیبهشت


مهمترین مساله امروز ما اختلافات سیاسی داخلی بر سر برجام است و به میزانی که در ایران اتحاد سیاسی وجود داشته باشد به همان میزان دولت و حکومت می توانند از توافق هسته ای دفاع کند و هم آمریکا را منزوی کنند. هر نوع مقابله با خطر خارجی مستلزم این است که در داخل چقدر اتحاد و انسجام داشته باشیم.

محمد غروی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم


تعارف نداریم؛ برجام با نظر مقامات عالی کشور انجام شد. اینطور نیست که تصمیم موردی بوده و دولت یا وزیر امور خارجه به تنهایی این تصمیم را گرفته باشند. برجام قدم به قدم با نظر مقامات عالی انجام گرفت و به نظر من ظرفیت خوبی هم بود ولی اینکه خوب عمل شد یا نه بحث دیگری است.»اینطور نباشد اکنون به جای اینکه به دشمن حمله کنیم به کسانی که خدمت کرده‌اند حمله کنیم. مقام معظم رهبری هم چندین بار تاکید داشتند که ما احیانا به جای اینکه دشمن را مورد انتقاد قرار دهیم خودی‌ها را مورد انتقاد قرار ندهیم. ما باید با وحدت و اتحاد به تصمیمی برسیم که انشالله مصالح کلی نظام تامین شود.»

 

 

 
لطفا به اشتراک بگذارید: