طنز در رسانه‌های نظام و شبکه‌های اجتماعی – ۲۱اردیبهشت۱۳۹۷

طنز در رسانه‌های نظام و شبکه‌های اجتماعی – ۲۱اردیبهشت۱۳۹۷


نگاهی به کاریکاتورها و مطالب طنز روز




سوژه های طنز در زمینه های مختلف خیلی زیاد و متنوعند. ولی در عین تنوع همه روی بحرانهای رژیم متمرکز هستند. موضوعی که شبکه های اجتماعی خیلی روش واکنش نشون دادن حرکت نمایشی مجلس ارتجاع در آتش زدن برجام و پرچم آمریکا بود. چندتا نمونه را با هم ببینیم:



دو دوزه بازی مجلسی ها اسم اولین کاریکاتوره:



همانطور که ملاحظه می کنید در عین نمایش آتش زدن پرچم، همه مشغول معاملات و کارهای دلاری شون هستن. اون بالا یکی داره به دخترش در آمریکا می گه: دخترم هیچ نگران نباش هزینه هات رو مثل قبل می فرستم.

اون یکی آخونده داره میگه: شما کالاها رو جور کن انتقال دلار با من، نگران نباش! و نفر سوم به پسرش در آمریکا میگه: پسرم ایالتت رو عوض نکن جور کردن دلار و انتقالش راحته!





این یکی هم زبان حال همه شون را زیر کاریکاتور نوشته: آقا جان زودتر تمومش کنید باید بریم صف دلار وایسیم.



لابد فیلم و خبر گرفتن 31 کارتن حاوی صدهاهزار دلار از طرف رژیم ایران برای هادی عامری دست نشانده اش در عراق را شنیده اید. همین موضوع یک بار دیگه دخالتهای رژیم در عراق را موضوع کاریکاتورهای طنز کرده. البته طنز تلخ و سیاه



از یک کاریکاتوریست عراقی است و زیرش نوشته : قاسم سلیمانی در حال بافتن پرچم خرچنگ نشان نظام و شبه نظامیان از پرچم عراق می باشد و جامعه جهانی هم شترمرغیه که سرش را در خاک کرده و هیچی رو نمی‌بینه.



کاریکاتور بعدی:



زیر این عکس هم نوشته شده: نظام آخوندی روی الاغ شبه نظامیان عراقی سوار شده تا در انتخابات عراق خط خودش را به پیش ببرد. اما این تاخت و تاز در لبة پرتگاه نابودیه.



کاریکاتور بعدی هم درباره نقش رژیم در انتخابات عراقه



آخوند وابسته به رژیم ایران به عراقیها میگوید: اگر شما برای پیروزی ما در این دنیا رای بدهید ما هم در آن دنیا برای رستگاری شما رای میدهیم..



کاریکاتور بعدی:

بلعیدن عراق درانتخابات بعدی

زیر این عکس هم نوشته شده رژیم ایران تلاش می کند در انتخابات بعدی عراق را ببلعد



کاریکاتور بعدی:

فروکردن نوری مالکی خائن درقلب عراق

در زیر این کارتون هم نوشته شده: نظام آخوندی خنجر شقاوت و خیانت را که در نوری مالکی و جریان او سمبلیزه میشود را در قلب عراق فرو برده است...









لطفا به اشتراک بگذارید: