نگاهی به گوشه‌هایی از نمایشهای جمعه نظام - ۲۱اردیبهشت۱۳۹۷

نگاهی به گوشه‌هایی از نمایشهای جمعه نظام - ۲۱اردیبهشت۱۳۹۷


نظری به قسمتی از خطبه ها و سخنرانی های پیش از آن


 

نمایش جمعه تهران 21 اردیبهشت


قرار بود نمایش جمعة‌امروز تهران صحنه نمایش اقتدار نظام و اتحاد باندهای حاکم باشه و با این دو دود و دم کنند و ضربه سنگینی را که از برجام خورده اند لاپوشانی کنند. اما صحنه عملا تبدیل شد به نمایش بن بست نظام، تشدید اختلافات باندی و انداختن تقصیر شکست به گردن روحانی و باندش. گوشه هایی از نمایش جمعه تهران و خطبه های پیش از اون آینة وضعیت نظامه. در حالی که آخوند احمد خاتمی و همچنین پاسدار سخنران پیش از خطبه‌ها خیلی تلاش می‌کرد صورت نظام را سرخ نشون بده آما نتیجه این شد که الان می بینیم:

پاسدار قاسمی سرکردة بسیج سازندگی در نمایش جمعه تهران


توقع داریم در این مقطع قاطعانه مسئولین و دولت محترم در مقابل امریکایی ها بایستند و برجام بی خاصیتی که الان میخواهند برجامهای بعدی رو به ما تحمیل کنند رو عزت نظام و مردم رو خدشه دار نکنند در مقابل دشمنان بایستند چون اونها میخواهند الان برجام موشکی به ما تحمیل کنند فرض کنید ما برجام موشکی رو پذیرفتیم برجام تاثیرگذاری در منطقه رو چه جوری جمع کنیم؟

آخوند احمد خاتمی – نمایش جمعه تهران 21اردیبهشت


اینکه آمریکا نه اتحادیه اروپا آری این با عبرت نمی سازه. عبرت بگیرید اتحادیه اروپا در بد عهدی هیچ کم ندارن از آمریکا

‌اینا هم بد عهدی کردن دارن قرار بود بیان سرمایه گذاری کنند سرمایه گذاری کردند اینا ؟ ما یه کلمه تو قراردادمون از اقتدار موشکی اینا دارن فضولی می کنند اقتدار موشکی را مطرح می کنند. قرار داد هواپیمای ما را که قرارداد بسته بودند این رو لغوش کردند. مقام معظم رهبری مهلت دادند . این مهلت چند هفته ایی اگر جبران کردند کردند، جبران نکردند ملت در این قرار داد نخواهد ماند.

قصه نشان داد مذاکرات بیش از دوساله ، ارتباطات با بیگانگان گره که باز نمی کند بر گره ها می افزاید.

بنابراین اونها که فکر می کنند با ارتباط با بیگانگان کشور مشکلش حل میشه، یادتون هست روز اول برجام برخی از این روزنامه ها چه گل و بلبلی گفتند چه منجی معرفی کردند که بیایید کشور نجات پیدا کرد. دیدید نجات پیدا نکرد. تحریم روی تحریم این عبرتی است برای آینده. گره گشایی تو ارتباط با بیگانگان نیست.

سخن این است که راه حل مشکل ارتباط با آمریکا و به تعبیر بعضی ها ارتباط با کدخدا نیست.

‌ آقای ترامپ شما غلط می کنید. این جوابه. این جوابه

‌از آغاز آمریکا در پی براندازی این نظام بود هم زمان هم هشت سال جنگ تحمیلی و هشت ماه فتنه سال 88 ،‌

در این شرایط انسجام داخلی جدایی از اختلافات یک فریضه واجب هست منتها درست معنا کنیم وحدت و اختلاف را ، وحدت زیر پرچم ولایت منافع شخصی به کنار. منابع حزبی کنار. و این را هم توجه داشته باشید گوش بدهید به حرف رهبر می برید گوش ندهید آسیب می بینید مقام معظم رهبری در این عرصه نهایت تلاششون را کردند راهنمایی های بایسته و مذاکره کنندگان دلسوزمون هم نهایت تلاششون را بکار بردند با حسن نیت جلو رفتند ولی آقا فرمود از اینها تعهد کتبی بگیرید اون تعهد کتبی را نگرفتند و این آسیب پیش آمد.

نمایش جمعه مشهد 21 اردیبهشت


در نمایش جمعة مشهد آخوند علم الهدی به کل خطی را که به همه گماشته های خامنه ای برای دود و دم داده بودند فراموش کرد و چسبید به جنگ باندی و انداختن تقصیر شکست برجام به گردن باند رقیب. اما نتیجه اش نمایش دو گانگی و تناقض گویی نظام شد. نظامی که در نمایشهای جمعه اش شعارهای ضد استکباری می دهد و در مجلس هر چیز را که از رژیم خواسته شده به تصویب رسانده است. حرفهای علم الهدی را بشنویم گویا است:

علم الهدی: نمایش جمعه مشهد- 21اردیبهشت


پر بصیرت مقام معظم رهبری و به این رهنمودهای حاکیمانه مقام ولایت از اول توجه نکنند که کار به اینجا برسد با یک خسارت دیگر با یک هزینه افزونتری ما در زندگی اجتماعی سیاسی خودمان مقابل و روبرو بشیم و چرا این؟ متاسفانه همین الان هم که ما با این (نامفهوم) عظیم روبرو شدیم این شیطنت ناپاکانه رو از این عنصر کثیف و از غرب ناپاک ما داریم می بینیم و لمس می کنیم همین الان هم با دو مشکل در این کشور روبرو هستیم که متاسفانه نه به این عبرت توجه دارند نه به رهنمود حکیمانه مقام معظم رهبری توجه دارند و آن دو مشکل یکی تصویب لایحه های اف ای تی اف هست و لایحه پالمرمو که به صورت لایحه است دولت به مجلس داده شد خوب لایحه اول در حقیقت وصل کردن تراکنش بانکی ما به تراکنش بانکی جهانی در سراسر دنیاست یعنی تمام عملیات بانکی که در بانکهای دنیا صورت می گیرد وصل بشه به عملیات بانکی جهانی و خوب این معناش یعنی خود تحریمی است یعنی ما قدم بگذاریم دقیقا در دامن قدرت آمریکایی که میخواهد با ما اینجوری برخورد کند و برخورد می کند و تهدید به تحریم می کند خودمان رو در آستانه و دامن تحریم آمریکا بیندازیم، تصویب لایحه اینه یعنی تمام تراکنش بانکی ما بشه تحت نظارات آمریکا به کی پول دادیم، به کجا پول فرستادیم، هر کجا بخواهد جلوش رو بگیره، هر کجا بخواهد اصل رو تحریم کنه، در هر موردی هم بخواهد بما ضربه بزند، چه لزومی دارد؟

به صرف اینکه میگن آقا این کار رو نکنیم پولهایی که در خارج داریم نمی توانیم منتقل کنیم خوب راههای دیگری وجود دارد تنها این راه نیست که ما تو دامن تحریم آمریکا قرار بگیریم و بعد شرط این به اصطلاح لایحه اف ای تی افی که این مسله رو داره در سال 94 بنده در همین جا در خطبه نماز جمعه در باره این مسله مفصل عرایضی رو تقدیم کردم خوب شرطش لایحه پالرموست لایحه پالرمو یعنی لایحه مبارزه با تامین مالی تروریسم، شما در حقیقت متصل بشید به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم، تروریسم کیه!

تروریسمی که آنها تعیین می کنند یعنی حزب الله لبنان، یعنی انصارالله یمن، یعنی جریانهای آزادیخواه، یعنی حشدالشعبی عراق، تروریسمی که آنها دارند تعیین می کنند.

ما بیاییم به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم متصل بشیم یعنی دیگه هیچگونه حمایتی مالی و هیچگونه دفاع و پشتیبانی از مقاومت در منطقه ما نداشته باشیم(شعار هیهات و ...)

توجه کنید عزیزان یعنی ما یعنی عزیزان ما تو مجلس چشم شون رو باز کنند چکار دارند می کنند، چی رو میخواهند تصویب کنند! یعنی الان آمریکا تمام مشکلی که با ما داره دو چیز است یکی موشکهای ماست یکی نفوذ منطقه ای ماست.

بابا آمریکا دیدید آخرش چی شد؟ برجام دیدید آخرش چی شد؟ نتیجه برجام را متوجه شدید؟ (قطعی) یک برجام دو و سه هست مقام معظم رهبری اعلام کردند به هیچ وجه نمی ذاریم اجرا بشه.

تمام ارتباط مالی ما و تمام حمایت و پشتیبانی ما از جریان مقاومت در منطقه قطع بشود

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
لطفا به اشتراک بگذارید: