وحشت رژیم از برجام و حمله به روحانی در نمایشهای جمعه – ۲۲اردیبهشت۱۳۹۷

وحشت رژیم از برجام و حمله به روحانی در نمایشهای جمعه – ۲۲اردیبهشت۱۳۹۷


گزیده ای از اظهارات امام جمعه های نظام


 

نمایشهای جمعة تریبون اختصاصی باند خامنه‌ای است که معمولا در جنگ علیه باند رقیب مورد استفاده قرار می‌گیرد. نمایشهای جمعة این هفتة شهرهای سراسر کشور به آتشباری علیه باند روحانی و شخص او اشتغال داشت. جالب است که این نمایشهای به قول خودشان «وحدت آفرین» جمعه، از دعوت به وحدت همة اجزای نظام در این شرایط حساس وخطرناک خالی نبود؛ توجهتون رو به گزیده‌یی از اظهارات امام جمعه‌های خامنه‌ای جلب می‌کنم:

آخوند لطفی ـ نمایش جمعه ایلام


امروز اظهار می‌کنند که خدا را شکر که مزاحم برجام رفت, چرا دو سال پیش به این موضوع توجه نمی‌شد؟ برجام جنازه متعفنی بود که ترامپ آن را رونمایی کرد. ...چرا حاضر نیستید به این شکست اعتراف کنید؟ این خسارت‌های جبران ناپذیراین دو سال از جمله تعطیلی تاسیسات هسته‌ای و بیکار شدن هزاران دانشمند هسته‌ای قابل جبران نیست؟ چه گیرتان آمد؟ هر وقت این گروه سکان کشور را در دست گرفتند فشار آمریکا و اروپا بیشتر شده است, چون ضعف نشان می‌دهند و موضعگیری‌ها منفعلانه است ...ترامپ هنگام اعلام خروج آمریکا از برجام به ایران توهین وملت را تهدید کرد اما رئیس جمهور ما جواب تهدید را نداد و کدخدای دیروز, امروز مزاحم برجام است. ...دولت تدبیر و امید ...باید در پیشگاه مردم بابصیرت و رهبر حکیم و شجاع انقلاب اسلامی عذرخواهی کند

آخوند سعادت فر ـ نمایش جمعه جیرفت


جای سوال است علی رغم اینکه مقام معظم رهبری می گویند من به مذاکرات خوشبین نیستم، دولتمردان ما به دنبال مذاکره دوباره هستند و می گویند ما برویم و دو سه هفته مذاکره کنیم! آیا این ولایتمداری است؟یک عده ای گفتند ما شخصاً مسئولیت مذاکرات را بر عهده می گیریم، آیا آنها نباید امروز پاسخگوی ملت باشند؟ آیا آنها نباید بگویند شرمنده از اینکه اطاعت از رهبری نکرده ایم؟آیا کسانی که می آیند به مردم وعده می دهند اما به آنها عمل نمی کنند نباید محاکمه شوند و از پست های خودشان کنار گذاشته شوند؟ نمی شود که در برجام وعده و وعید به مردم بدهند و بعد کلی خسارت وارد کنند در آخر هم هیچ. مملکت باید حساب و کتاب داشته باشد.

آخوند حجازی در نمایش جمعه گچساران


امیدواریم از این پس اشتباهات گذشته راتکرار نکنیم نیاییم و بگوییم رهبر انقلاب به اشتباهاتش اعتراف کند.ترسیدن از تحریم نشانه ضعف است برخی فکر می‌کنند عقب‌نشینی ایران از موضوع برجام و هسته‌ای وضعیت را بهتر می‌کند ..., ترس مسئولان از هزینه دادن را نباید به مردم تعمیم داد.

آخوند حسینی همدانی ـ نمایش جمعه کرج


رئیس جمهور باید با قاطعیت بیشتری با این مساله برخورد می‌کرد اما متاسفانه در موضع اولیه سخن از ارتباط با سه کشور اروپایی به میان آمد. ...در این وضعیت باید به برجام به عنوان یک عبرت نگاه کنیم تا بدانیم گوش ندادن به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی و اعتماد به دشمن چه تبعاتی دارد. ... دستاورد برجام این است که از اعتماد به دشمن خودداری کرده و در ادامه به چاله اروپا نیفتیم.... توان موشکی خط قرمز ماست . نباید به دشمن اجازه داد درباره توان موشکی ایران صحبت کند.

آخوند سرافراز ـ نمایش جمعه فولاد شهر


تنها فایده برجام، ابطال نظریه «تعامل با کدخدا و آمریکا» بود آمریکا در حالی از برجام خارج شد که در کنار توقف یا کند کردن مسیر هسته‌ای کشورمان، ده‌ها امتیاز نقد گرفت بدون آن‌که به تعهدات خود عمل کند، حتی ده‌ها تحریم جدید در قالب افراد و شرکت‌های ایرانی به آن افزود و شیره برجام را تا آخرین لحظه مکید و بعد هم تفاله‌های آن‌را به دور انداخت.

 آخوند هاشمی نژاد ـ نمایش جمعه عسلویه


آنها که به لبخند کدخدا دل خوش کرده بودند حالا ببینند! برخی هنوز از رو نمی‌روند و می‌گویند آمریکا برود با اروپا ادامه می‌دهیم.عزت و مصلحت مردم را لگد مال نکنید و خدمت را خواسته یا ناخواسته به خیانت تبدیل نکنید.

آخوند موسوی ـ نمایش جمعه چابهار


هدف ترامپ این است که دل عده‌ای را در کشور بلرزاند و دلالی این کار را به اروپایی‌ها سپرده است.مسئولان باید وجود دست چدنی آمریکا را در دست اروپایی‌ها ببینندراه حل مشکل، ارتباط با آمریکا و کدخدا نیست

 آخوند مجتبی حسینی سخنران قبل از خطبه‌های مشهد


مااگرمیخواهیمکشورمونصدمهنبینهازدشمننترسیم بدانید که دیگه دشمن دستش کوتاه است از اینکه بتواند بر ما صدمه قابل توجهی برساند...

... اونی کهمهمهدربینخودمونازخودمونبایدبترسیمازاختلافاتداخلیبایدبترسیمازانحرافاتداخلیبایدبترسیمازرقابتهاوبدبینیهابایدبترسیمازاشاعهمنکراتبایدبترسیمازاینکهماسیاهنماییهایزیادیکهمیشهبایدبترسیم .

 

 
لطفا به اشتراک بگذارید: