واشینگتن پست- افشاگری نامه قاسم سلیمانی به آمریکا، بعداز ضربات درسوریه

واشینگتن پست- افشاگری نامه قاسم سلیمانی به آمریکا، بعداز ضربات درسوریه


واشینگتن‌پست به نقل از مقام‌های آمریکایی فاش کرد که به‌دنبال حملات جنگنده‌های آمریکا به عوامل رژیم آخوندی در شمال سوریه و ساقط‌کردن دو هواپیمای بدون سرنشین رژیم در اطراف پایگاه التنف در سال گذشته، پاسدار قاسم سلیمانی سرکردة نیروی تروریستی قدس از طریق دولت سوئیس، یک نامة محرمانه به مقام‌های آمریکا ارسال کرده است.

واشینگتن‌پست در این رابطه می‌نویسد: «در پی (ارسال این نامه) وزارت خارجه (آمریکا) پاسخ داد و به (رژیم) ایران گفت، ارتش ایالات متحده، هر نیروی تحت حمایت (این رژیم) را که در محدودة 30 کیلومتری این پایگاه وارد شود، نابود خواهد کرد».

کاخ سفید به قطر هشدار داد تا بدنبال افشاگریهایی حول معاملات این کشور با گروههای تروریستی، کمک مالی به شبه نظامیان حامی رژیم ایران را متوقف کند. پیامهای ایمیلی که توسط ساندی تلگراف افشاء شده نشان می دهند که مقامهای ارشد دولت قطر روابط دوستانه با شخصیتهای کلیدی سپاه پاسداران از جمله پاسدار قاسم سلیمانی سرکرده نیروی تروریستی قدس و حسن نصرالله رهبر حزب الشیطان برقرار کرده است. بر اساس یکی از ایملیها دولت قطر در آوریل 2017 پنجاه میلیون پوند به پاسدار قاسم سلیمانی داده است.
لطفا به اشتراک بگذارید: