اعتراضات کارگران وغارت شدگان و سایراقشار

اعتراضات کارگران وغارت شدگان و سایراقشار


اعتراضات

کارگران راه‌آهن زنجان در برابر استانداری رژیم در این شهر، در اعتراض به عدم پرداخت چهار ماه حقوق و ۱۵ ماه بیمه خود دست از کار کشیده و اعتصاب کردند.

کارگران حوزه ۴۲ راه آهن بافق واقع در استان یزد در اعتراض به پرداخت نشدن مطالبات عقب افتاده خود دست از کار کشیده و اعتصاب کردند.

کارگران کارخانه صدر فولاد در خرم آباد در اعتراض به اخراج کارگران و عدم پاسخگویی به مطالبات شان تجمع اعتراضی برگزار کردند.

کارگران پروژه باغ کتاب تهران برای چندمین روز متوالی در اعتراض به دریافت نکردن ۱۱ ماه حقوق خود دست به اعتصاب زده و تجمع اعتراضی زدند.

جمعی از کارکنان تعاونی سهام عدالت از سراسر کشور به نمایندگی از حدود ۱۵۰۰کارمند این تعاونی؛ در اعتراض به نامشخص بودن وضعیت شغلی و عدم پرداخت ۳۸ماه مطالبات مزدی و بیمه‌ای خود، مقابل ساختمان حکومتی خصوصی سازی دست به تجمع زدند.

جمعی از کشاورزان اهوازی با برپایی یک تجمع اعتراضی در مقابل ساختمان استانداری رژیم در این شهر، خواستار رفع ممنوعیت کشت برخی محصولات کشاورزی شدند. کشاورزان معترض پلاکاردی در دست داشتند که بر روی آن نوشته شده بود: «ما هم برای امرار معاش و زنده ماندن آب می خواهیم کشاورزان برنج کار خوزستان»

بستگان بازداشت شدگان در اهواز در مقابل بیدادگاه رژیم واقع در کیانپارس اهواز تجمع کردند. سرنوشت اغلب بازداشت شدگان قیام مردم اهواز همچنان مشخص نیست.

روز شنبه جمع کثیری از اهالی شهرها و روستاهای زلزله زده اطراف شهر یاسوج و بویراحمد (واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد) برای دومین بار در اعتراض به عدم رسیدگی و نداشتن حداقل امکانات پس از ویرانی‌ خانه‌هایشان بر اثر زلزله، مقابل فرمانداری رژیم در بویراحمد تجمع کردند.

دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد؛ در اعتراض به کاهش سنوات آموزشی؛ در محوطه این دانشگاه دست به تجمع زدند.
لطفا به اشتراک بگذارید: