جوابگویی نمایندگان باند روحانی به شو باند مقابل در مجلس ارتجاع

جوابگویی نمایندگان باند روحانی به شو باند مقابل در مجلس ارتجاع


نگاهی به قسمتی از سخنرانی نماینده باند روحانی – ۲۳اردیبهشت۱۳۹۷


 

پس از شو و نمایش جنجالی نمایندگان باند خامنه‌ای در جلسة علنی روز چهارشنبة گذشته مجلس ارتجاع و به آتش کشیدن پرچم آمریکا و آتش زدن نمایشی برجام بود، امروز نوبت جوابگویی نمایندگان باند روحانی بود، تا اولاً آن نمایش را به عنوان یک حرکت بی‌مبنا محکوم و تقبیح کنند، ثانیاً هجمة تبلیغاتی اخیر باند خامنه‌ای را که همة‌ کاسه کوزة برجام را سر روحانی و ظریف و باند او می‌شکنند و می‌خواهند خامنه‌ای را در ببرند، خنثی کنند و تصریح کنند که برجام تحت هدایت و نظارت شخص خامنه‌ای مذاکره و امضا شده و به پای کل حاکمیت نوشته شده است. قسمتی از سخنرانی یکی از نمایندگان باند روحانی در جلسة امروز مجلس که در مقطعی باعث تشنج در مجلس شد را می‌بینیم و می‌شنویم:

علیرضا رحیمی نماینده تهران:


02.10مذاکرات ایران با 1+5 در شرایطی آغاز شد که عدم اعتماد متقابل و تلاش برای جلب حداکثری منافع از وجوه قابل ملاحظه برای همه طرفهای مذاکره کننده بود. که با اعتماد رهبری, که با اعتماد رهبری انقلاب به تیم دیپلماسی و فضای نرمش قهرمانانه که مدیریت مذاکرات را ممکن می نمود از پیچهای سخت مذاکرات با رعایت اصول عزت حکمت و مصلحت عبور کردیم و به برجام رسیدیم که منافع حداقلی همه اطراف را تامین می نمود امانت داری حرفه ای گری دلسوزی صفات انقلابی تیم مذاکره کننده در فضای دیپلماسی علیرغم انکار و بهتان های آشکار مخالفان بارها و بارها مورد تائید و تاکید رهبری انقلاب قرار گرفت؛ در شرایطی که خروج آمریکایی ها از برجام فرصت مغتنمی را برای همبستگی و همگرایی همدلانه در داخل کشور ایجاد کرده،

در این شرایط حساس که تدبیر ویژه و تصمیم عقلایی می تواند کشور را از شرایط سخت بین المللی عبور دهد حرکتهای احساسی بی مبنا و مسحور کردن فضا برای برون رفت از این شرایط در عمل کمک به جبهه دشمن در فشار به ایران تلقی میشود, آتش زدن پرچم کشورها در فرهنگ اسلامی هیچ جایی ندارد و در منطق سیاسی و نگاه عقلانی هم مردود است با خروج امریکا از برجام احساس شعف عده ای در داخل برای تسویه حساب سیاسی با دکتر روحانی و ظریف فضای حساس کنونی را به جای بهره گیری برای تقویت همبستگی و امنیت ملی تبدیل به فضای عقده گشایی علیه دولت و در مقابل رهبری کرده است, روشن است که دشمن از اختلاف و تفرقه ما دلخوش و از همبستگی ملی ما نگران و خائف خواهد بود.

گویا عده ای در تلاش اند گویا عده ای در تلاش اند در موضوع برجام رهبری را بی اختیار و دولت را مبسوط الید معرفی کند و با تخریب دولت بدنبال مقصر سازی در اذهان مردم باشند.

برادران فراموش نکنیم برجام تحت هدایت رهبری و نظارت حاکمیت مذاکره و امضا شد و بخشی از کارنامه کل حاکمیت است [ همهمه و اعتراض نمایندگان]

پزشکیان نائب رئیس مجلس: لطفا اجازه بدهید صحبت بکنه

رحیمی: برجام بخشی از کارنامه کل حاکمیت است برجام نه جناحی ست نه سیاسی ست نه مربوط به دولت خاص است.

جناب آقای رئیس این نسخه برجام رو من تقدیم حضرتعالی میکنم تا همچنان که همچنان مجموعه نظام در تلاش برای تعیین تکلیف برجام هست حضرتعالی هم از این سند بین المللی که مجموعه حاکمیت در جهان اون رو امضا کرده اند صیانت بکنید و از هرگونه تعرض مصون بدارید این رو من تقدیم آقای رئیس میکنم. [ تحویل دادن نسخه کتاب برجام به پزشکیان ]

امروز مهمترین نیاز کشور در همه عرصه ها خصوصا در فضای سیاسی داخلی حفظ و تقویت آرامش است بدون فضای آرام در کشور تصمیم گیریها و اقدامات تابع احساسات خواهد بود.

عده ای در فضای احساسی تصور نکنند شکست دولت شکست رقیب شان استتضعیف دولت یا مجلس شورای اسلامی تضعیف رکنی از ارکان نظام و به شکست کشاندن دولت در تحقق برنامه ها به نوعی تلاش برای تضعیف کل نظام جمهوری اسلامی تلقی میشود.

نمیشود روزی به بهانه دو تابعیتی ها روز دیگر به بهانه نفوذ روزی به بهانه جاسوسی روز دیگر به بهانه باند نیویورک و هر روز به بهانه ای این فضا را برای بالندگی و تحرک چابک دیپلماسی کشور تنگ کرد و در عمل به اهداف دشمن سرعت بخشید.

به آتش کشیدن پرچم کشورها و اسناد بین المللی اساسا حرکتی مردود است و در این حرکت در مرکز قانونگذاری کشور خلاف سیاست تعامل سازنده با جهان است که هم رهبری تاکید فرمودند و هم در برنامه ششم همین مجلس تصویب کرد.

خوبه همین جا اضافه بکنم که بعد از اظهارات رحیمی نمایندة باند روحانی که حرفهاش رو شنیدیم، محسن کوهکن یکی از نفرات اصلی آتش زدن پرچم اومد و گفت: اقدامی رو در روز چهارشنبه بنده انجام دادم با افتخار انجام دادم. باز هم بتونم انجام می دهم...

همچنین یادآوری میکنم که بعد از جلسة روز چهارشنبه، یکی از نمایندگان باند خامنه‌ای در مجلس به نام قاضی‌پور، طی اظهاراتی که از طریق فضای مجازی منتشر کرد، آن دسته از اعضای مجلس را که حاضر نشدند در آتش زدن پرچم آمریکا و برجام شرکت کنند، ترسو و کثیف و کسانی که برای آمریکا خوشرقصی می‌کنند، توصیف کرد. حرفهای او را هم بشنویم:

 

 

 

 
لطفا به اشتراک بگذارید: