« دشمن اعلام کرده اجازه نمی‌دهد عمر نظام به بهمن97 بکشد!»

گزارش خبری یکشنبه ۲۳ اردیبهشت


« دشمن اعلام کرده اجازه نمی‌دهد عمر نظام به بهمن97 بکشد!»


هراس و سرآسیمگی از شعله کشیدن قیام و برخاستن طوفان، رژیم را ناگزیر از اتخاذ تدابیر و تصمیمهای ضد و نقیض و مسخره کرده است.

خیز برای فیلترینگ تلگرام و فضای مجازی و جنگ و جدال در اطراف آن، شکست در این کار و برگشت نصفه نیمه از آن و باز جنگ و جدال در مورد آن، یک نمونه از این وضعیت است.

این سرآسیمگی در آستانة تصمیم‌گیری رئیس جمهور آمریکا که 4روز هم آن را جلو انداخته، به نهایت خود رسیده است. در این شرایط برخی هم فریاد می‌کشند که پرداختن به تلگرام و غافل شدان از برجام، انحرافی است.

دشمنان اعلام کرده‌اند که نمی‌گذارند عمر نظام به 40سالگی بکشد.

در این میان وضعیت روحانی تماشایی است که هر روز به رنگی در میآید و سوژة تمسخر حتی در میان باند خودش هم شده است. نگاهی می‌کنیم به گزیده‌یی از مجموع این اظهارات و مطالب:

آخوند آملی لاریجانی رئیس قضاییة خامنه‌ای ۱۷ اردیبهشت


آیا عقل و منطق می‌پذیرد که یک نفر ضمن ارائه برخی خدمات در یک فضای فیزیکی و واقعی، آن محل را بستری امن برای مجرمان کند؟ فضای مجازی نیز دقیقاً همین وضعیت را دارد.

همگان شاهد بودند که چگونه از این طریق در دی ماه سال گذشته افراد به اقدام علیه امنیت کشور تحریک می‌شدند.

با وجود این موارد باید دنبال چه دلیل دیگری باشیم تا بتوانیم دستور مسدود سازی چنین بستری را صادر کنیم؟

برخی معتقدند که امنیت ملی مربوط به شورای عالی امنیت ملی است و دستگاه قضایی حق ورود به این موضوع را ندارد.

درخصوص مسدودسازی تلگرام به هیچ عنوان مصوبه‌ای نداریم که گفته باشد پیام‌رسان‌ها را نبندید و مقام معظم رهبری هم آن مصوبه را تایید کرده باشند.

عبدالله ناصری از باند اصلاح طلب ۱۷ اردیبهشت


شرایط داخلی و اجتماعی ما نیز همچون سال‌های گذشته نیست که به سادگی به تحریم‌ها تن بدهیم.

باید با تدبیر تمام سعی و تلاش خود را به کار ببریم تا برجام لغو نشود.

اجماع برای این تصمیم‌گیری بسیار مهم است.برای مجموعه مسوولان مسجل شد که حوادث دی ماه داخلی است.

بر اساس تحقیقات دولتی، نظامی و امنیتی به این نتیجه رسیدند که حادثه دی ماه حادثه‌ای ملی و داخلی بوده و بنابراین با توجه به همین زنگ خطر همه ارکان حکومت باید سعی کنند که برجام از دست نرود.

سایت حکومتی اعتماد آنلاین ۱۷ اردیبهشت: فیاض زاهد


وقتی شورش‌ها و آشوب‌های دی ماه 96 رخ داد از فرماندهان پاسگاه تا امامان جمعه در یک روستای دورافتاده همه از مردم می‌خواستند که مطالبات خود را از طرق قانونی و مسالمت‌آمیز پیگیری کنند.

اکنون مشخص است که نظر افکار عمومی درباره فیلترینگ تلگرام چیست.

اما متأسفانه وقتی موج‌ها می‌خوابد آقایان تعهدات و مسئولیت‌های خود را فراموش می‌کنند.

ضمن اینکه آقایان یادشان می‌رود قدرت خود را از کجا آورده‌اند.

البته شاید چون منشأ قدرت را مردم نمی‌دانند خود را در برابر آنان پاسخگو نمی‌دانند.»‌هیچ شورش و بحران اجتماعی را نمی‌توان با پاک کردن صورت مساله حل کرد. یعنی این تلگرام و فیسبوک و اینستاگرام نیستند که منشأ ایجاد تنش هستند این نحوه اداره کشور است که می‌تواند موجب نارضایتی مردم شود.»

مردم باهوش‌اند. اگر مسئولان منشأ اعتراضات را حل نکنند، حتی اگر هیچ رسانه‌ای نباشد آنها راه‌های مختلفی از جمله روش سرخپوست‌ها مثل روشن کردن آتش را انتخاب و از طریق دود پیام‌های خود را به یکدیگر می‌رسانند.

بنابراین حاکمیت باید به فکر برطرف کردن ریشه‌های نارضایتی در جامعه باشد.»افکار عمومی کوچ کردن از شبکه‌های اجتماعی و بعد سوپربیانیه صادر کردن علیه فیلتر تلگرام را خوش‌رقصی تشبیه می‌کند

سایت حکومتی پیام ۱۷ اردیبهشت


در حال حاضر نیز جامعه‌ی ایرانی نسبت به آینده نگران است و حیات اجتماعی به ویژه آن جایی که پای اخلاق و روابط اجتماعی به میان می‌آید، در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

بروز شورش‌ها و اعتراضات دی ماه سال گذشته نمی‌تواند بی‌ارتباط با این فضا باشد،

یا می‌توان شکل‌گیری‌های اخیر برخی نارضایتی‌ها و پشیمان گردیدن افراد جامعه از انتخابات سال گذشته را نشانه‌ای از ایجاد تزریق بذر ناامیدی در جامعه دانست.

به راستی در این شرایط چه بایدکرد؟! چگونه می‌توان روند افزایش ناامیدی در جامعه را تقویت کرد؟!

خبرگزاری پاسداران ۱۷ اردیبهشت

استاندار اصفهان


عددی نیستید که بخواهید برای جمهوری اسلامی پایانی تعیین کنید

دشمن با استفاده از ترفندهای خود از کاه کوه می‌سازد، آشوب‌های دی ماه 96 چون ریشه نداشت، به سرعت هم تمام شد اما دشمن با استفاده از همین ترفندها توانست چند روزی در کشور موجی را ایجاد کند.

نتیجه این اتحاد تمرکز دشمنی‌ها بر جمهوری اسلامی است و عده‌ای از مردم را ناراضی کردند و از طریق رسانه آشوب ایجاد کردند اما باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را نیز بازگو کرد.

در همین آشوب‌های دی ماه سال گذشته دشمن اعلام کرد که اجازه نمی‌دهد عمر نظام اسلامی به بهمن‌ماه 97 بکشد، باید به آن‌ها گفت شما عددی نیستید که برای جمهوری اسلامی پایانی را قائل شوید.
لطفا به اشتراک بگذارید: