کنفرانس افشاگری فعالیت‌های موشکی و تروریستی رژیم در واشنگتن

کنفرانس افشاگری فعالیت‌های موشکی و تروریستی رژیم در واشنگتن


گفتگو با علیرضا جعفرزاده معاون نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در آمریکا – ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷


 

 

دفتر شورای ملی مقاومت ایران در واشنگتن کنفرانسی رو در افشاگری علیه فعالیتهای موشکی و تروریستی رژیم آخوندی برگزار کرد که در اون شماری از شخصیتهای برجسته سیاسی آمریکا سخنرانی کردند. همراه هستیم با علیرضا جعفرزاده معاون نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در آمریکا تا توضیحات بیشتری رو از کم و کیف این کنفرانس از ایشون بشنویم. با سلام به شما اولین سؤالم این هست که در این کنفرانس به چه موضوعاتی پرداخته شد؟

ج: باسلام به شما وقیام آفرینان و..

دراین کنفرانس مطبوعاتی وخبری که درواشنگتن برگزارشددوبخش داشت قسمت اول اساسا متمرکز بود روی افشاگری مقاومت ایران ، مجاهدین خلق ایران و شورای ملی مقاومت دررابطه با ابعاد مختلف برنامه موشکی رژیم وجزئیات کاملی درهمین رابطه ارائه شد.

دوم اینکه پرداخته شد به معرفی کتاب جدید الانتشارشورای ملی مقاومت تحت نام انباشت موشک های بالستیک که درهمان روزبرنامه منتشرشد کتاب معرفی ودراختیار همه قرار گرفت.

توضیحاتی درموردکتاب....

س: شخصیتهایی که در این کنفرانس سخنرانی کردند روی چه نکاتی تأکید کردند؟

ج « بله خب تو این کنفرانس مطبوعاتی... که شورای ملی مقاومت ترتیب داده بود درواشنگتن 5 تا از متخصصین برجسته هم درزمینه موشکی هم درزمینه اتمی ومقوله امنیت ملی شرکت داشتند که از بنیادهای مختلفی بودند.

کسانی بودند که هم درگذشته وهم درحال حاضرمسئولیت های بالایی داشتند.یا درارگان های دولتی ویا درارگانهای مربوط به موضوعات منع سلاح های کشتارجمعی یا آژانس های بین المللی وابسته به سازمان ملل...

ادامه دارد

س: به عنوان آخرین سؤال میخواستم بپرسم که خواسته مقاومت ایران از دولتهای غربی بخصوص آمریکا که در این کنفرانس مطرح شد، چیه؟

ج «خواسته مقاومت ایران که روشنه...«انشاالله اون روز دور نیست».

 

 

 
لطفا به اشتراک بگذارید: