ادامه اعتصاب بازاریان و کسبه و اعتراضات سراسری در شهرهای میهن

ادامه اعتصاب بازاریان و کسبه و اعتراضات سراسری در شهرهای میهن


در ادامه اعتراضات و اعتصاب بازاریان و کسبه در شهرهای مختلف علیه وضعیت اقتصادی و افزایش سرسام آور نرخ ارز، بخشی از بازار نقش جهان در اصفهان از صبح سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه دست به اعتصاب زدند

-بخشی از بازار  بندرعباس معروف به بازار اوزی در همبستگی با اعتصاب کسبه و بازاریان در شهرهای مختلف، اعتصاب کردند.

- بخشی از بازار کرمانشاه بنام ” تاریکه بازار” نیز روز سه شنبه دراعتراض به بالارفتن نرخ دلار و همچنین در همبستگی با سایر کسبه و بازاریان اعتصابی، اعتصاب کردند

-در بانه شماری از کسبه برغم ووعده های فریبکارانه رژیم مجددا از روز سه شنبه دست به اعتصاب زدند و از باز کردن مغازه های خود خودداری کردند

این کسبه قبلا نیز تهدید کرده بودند که چنانچه تا ماه رمضان بازارهای مرزی باز نشوند و تعرفه های گمرکی کاهش نیابد مجددا دست به اعتصاب خواهند زد.

- بازاریان و کسبه بازار قشم در جنوب ایران نیز روز سه‌شنبه بصورت یکپارچه دست به اعتصاب زدند و بازار را تعطیل کردند

-در همبستگی با اعتصاب بازاریان و کسبه در شهرهای مختلف، بازار و پاساژ بزرگ کرمان نیز به اعتصاب بازاریان در تهران و دیگر شهرها پیوست.

پیوستن بازار امین حضور به اعتصاب بازار تهران

در ادامه اعتصاب بازار تهران در اعتراص به گرانی دلار روز دوشنبه بازار امین حضور نیز بحالت نیمه تعطیل درآمد و خرید و فروش در آن متوقف شد.

کارگران شرکت تولید تجهیزات سنگین اراک-هپکو برای سومین روز پیاپی در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق عقب‌افتاده و شرایط بسیار سخت معیشتی خود و عملی نشدن وعده‌های فریبکارانه کارفرمای حکومتی به اعتراض خود ادامه دادند.کارگران معترض یکبار دیگر ریل راه آهن سراسری را مسدود کردند.

کارگران راه آهن اصفهان در اعتراض به پرداخت نشدن ۴ ماه حقوق عقب مانده و ۱۴ماه نداشتن بیمه خدمات درمانی اعتصاب کردند.

اعتصاب و تجمع کارگران راه آهن اصفهان

کارگران راه آهن اصفهان در اعتراض به پرداخت نشدن چهار ماه حقوق عقب مانده و چندین ماه هزینه بیمه تامین اجتماعی و ۱۴ ماه بیمه خدمات درمانی، اعتصاب کرده و در مقابل مدیریت شرکت تجمع کردند.

کارگران شرکت روغن نباتی در اعتراض به عدم دریافت ۴ ماه حقوق دست به اعتصاب زدند. آنها سفره خالی در کنار خیابان پهن کرده و با مسخره کردن شعار سال ولی فقیه ارتجاع که سال 97 را سال حمایت از کالاهای ایرانی اعلام کرده بود، شعار می دادند:

«حمایت از کالای ایرانیه، سفره ما خالیه»

جمعی از غارت شدگان موسسه حکومتی کاسپین در رشت در مقابل شعبه سرپرستی این موسسه دست به تجمع و اعتراض زدند.

غارت شدگان موسسه آرمان البرز ایرانیان در مقابل دادسرای جرایم پولی رژیم در تهران در خیابان فاطمی تجمع اعتراضی برگزار کردند.

روز سه شنبه ؛ جمعی از غارت شدگان موسسه آرمان وحدت در دزفول اقدام به تجمع اعتراضی در شعبه طالقانی کردند. و علیه غارتگریهای کارگزاران رژیم شعار سردادند.

دانشجویان دانشگاه صنعتی کرمانشاه در اعتراض به پولی شدن دانشگاه تجمع اعتراضی برگزار کردند. دانشجویان معترض شعار می دادند:

آموزش رایگان؛ خواسته ی زحمتکشان

تلاش این مسئولان ، سرکوب دانشجویان
لطفا به اشتراک بگذارید: