CNN-تبعیت شرکت آلمانی زیمنس از تحریمهای آمریکا علیه رژیم آخوندی

CNN-تبعیت شرکت آلمانی زیمنس از تحریمهای آمریکا علیه رژیم آخوندی


به گزارش سی.ان.ان.، شرکت آلمانی زیمنس با صدور بیانیه‌یی در رابطه با خروج آمریکا از برجام، اعلام کرد: «ما گام‌های مربوط به تحریم‌ها را که توسط ایالات متحده اعلام شده، به دقت بررسی خواهیم کرد... ما با در گذشته کاملاً از تمامی محدودیت‌های کنترل بر صادرات تبعیت کرده‌ایم و در آینده نیز همین کار را انجام خواهیم داد».

سی.ان.ان. افزود: «زیمنس می‌گوید تحویل‌دهی سه توربین گاز به (رژیم) ایران هم‌چنان صورت نگرفته؛ اما تجارت با (این رژیم)، بخش بسیار کوچکی از درآمد کلی (این شرکت) است. در رابطه با ایالات متحده، خلاف این امر صادق است؛ زیمنس سالانه به میزان حدود 20 میلیارد دلار، یعنی تقریباً 20 درصد فروش‌های جهانی‌اش در آنجا درآمد دارد و 50 هزار کارمند را به‌کار می‌گیرد».

سی.ان.ان. هم‌چنین دربارة مصاحبه خود با مدیرعامل شرکت زیمنس گزارش داد: «جو کیزر مدیرعامل زیمنس آلمان می‌گوید، بعد از تصمیم رئیس‌جمهور (آمریکا)... به خروج از توافق (اتمی) و اعمال مجدد تحریم‌ها...، شرکتش قادر نخواهد بود هیچ‌گونه تجارت جدیدی را در ایران انجام بدهد. وی گفت...، شرکت‌های جهانی، دیگر اجازه ندارند درخواست‌های جدیدی را از (رژیم) ایران بپذیرند، در غیر این صورت آنها می‌توانند با (مجازات) هدفمند از سوی ایالات متحده مواجه شوند... (مدیرعامل شرکت زیمنس) افزود که تصمیم آمریکا برای اعمال مجدد تحریم‌ها علیه (رژیم) ایران بدین معنی است که شرکت او باید خود را با آن تنظیم کند».
لطفا به اشتراک بگذارید: