زوزه‌های وحشت رژیم از مجاهدین و مقاومت ایران – ۲۶اردیبهشت۱۳۹۷

زوزه‌های وحشت رژیم از مجاهدین و مقاومت ایران – ۲۶اردیبهشت۱۳۹۷


نگاهی به برخی نمونه های جدید این ادعاها و اعترافات


 

رژیم آخوندی در تنگنای بحرانها و بن بست های داخلی و منطقه یی و جهانی طبق معمول به یاد منشأ این بحرانها یعنی مجاهدین می افته و بی‌اختیار شروع به جیغ و فریاد و زوزه کشیدن می کنه. اما در لابلای این فریادها و ضجه ها هم برخی واقعیت ها را بریده بریده و جویده جویده اذعان می کنه. جالبه که اغلب این زوزه ها از ارگانهای کاملا توی دست ولی فقیه مثل تلویزیون حکومتی شروع میشن که نشانة نهایت تشتت و به هم ریختگی رژیمه.

به چند نمونه جدید در روزهای اخیر نگاه کنیم:

تلویزیون رژیم – 20 اردیبهشت


کاخ سفید با تکرار اتهامات واهی علیه ایران گفت این کشور به مذاکره با سه کشور برای توقف فعالیتهای منطقه یی تهران ادامه می دهد. جان بولتون که روابط نزدیکی با گروهک تروریستی منافقین دارد افزود سیاست آمریکا برای جایگزینی برجام به منظور فشار بر ایران است.

تلویزیون رژیم – 20 اردیبهشت


این نمایش که چند روز پیش به خروج آمریکا از توافق هسته یی کمک کرد دقیقا 15 سال پیش همین نمایش، پرونده هسته یی ایران را باز کرد. گروهک منافقین به کمک رژیم صهیونیستی مرداد سال 81 اسنادی را نشان داد و مدعی شد ایران در حال ساخت بمب اتمی است ایران برای اینکه نشان دهد فعالیتهای هسته یی اش صلح آمیز است سوم مرداد 82 رسما برای مذاکره با آژانس در باره پروتکل الحاقی اعلام آمادگی کرد. همچنین به همراهی سه کشور آلمان، انگلیس ، فرانسه پای میز مذاکرات نشست و در ۸ تیر 82 پذیرفت بازرسان آژانس هر زمان که اراده کردند به تشکیلات نطنز و اراک راه پیدا کنند

تلویزیون رژیم ۱۸ اردیبهشت - جلسه تصویب لایحه پولشویی


سازمان منافقین خلق که ۱۷هزار نفر عادی متدینین صغیر و کبیر و در کوچه و بازار به شهادت رساندند از لیست آقای فرهنگی تروریست ها خارج در واشنگتن دولت آمریکا در این هفته با آنان تشکیل جلسه می دهد.

خبرگزاری سپاه پاسداران (فارس)-23 اردیبهشت:


در گزارش اشپیگل آمده است: جان بولتون به عنوان مشاور امنیتی ترامپ آنچه که آمریکا از ایران می‌خواهد را به زبان آورد و آنهم تغییر حکومت در ایران است و روشن است که آمریکایی‌ها در این زمینه به مجاهدین خلق متکی هستند.

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس – 25 اردیبهشت


برگزاری‌ همایش و شو تبلیغی-رسانه‌ای با اهداف مالی علیه جمهوری اسلامی ایران در سازمان مجاهدین موضوع جدیدی نیست. یکی از قدیمی‌ترین نمونه‌های اینگونه حرکت‌های مجاهدین را می‌توان در همایش سالانه این گروه در پاریس مشاهده کرد... دایره دعوت از میهمانان این مراسم از کنگره ایالات متحده و آژانس‌های اطلاعاتی غربی تا مسؤولان امنیتی در جغرافیای جهان عرب شکل می‌گیرد

 

 
لطفا به اشتراک بگذارید: