مخاصمات درونی رژیم برسرمذاکره با اروپا و روسیه

مخاصمات درونی رژیم برسرمذاکره با اروپا و روسیه


در ادامه مخاصمات درونی رژیم بر سر مذاکره با اروپا، آخوند پژمانفر عضو مجلس رژیم از باند خامنه ای گفت: مذاکره با اروپاییها در ادامه کار برجام از چاله به چاه افتادن است. آنها همانند آمریکا دشمنان گفتمان ما هستند. ما از پنهان‌کاری دولت در مذاکره با اروپاییها نگرانیم.

کیهان خامنه‌ای نوشت: اظهارات موگرینی درخصوص عدم ارائه تضمین به ایران برای اجرای تعهدات برجامی، آب پاکی را روی دست بزک‌کنندگان برجام ریخت...

یک روزنامه دیگر این باند نیز تحت عنوان «در این قبر مرده‌ای نیست!» نوشت: اروپایی‌ها در حالی که به ما دستور تداوم اجرای تعهدات‌مان ذیل برجام را می‌دهند که آنچه اکنون باقی مانده، دیگر نامش «برجام» نیست! اگر نسبت‌های اقتصادی «اروپا و آمریکا» و «اروپا و جمهوری اسلامی» را جلوی چشم‌مان قرار دهیم هیچ عقل سلیمی به اروپایی‌ها حکم نمی‌کند بر سر جنازه برجام طرف (ما) بایستند!

درباره مذکرات رژیم با روسیه برسر برجام، روزنامه حکومتی ابتکارنوشت: در داستان خروج آمریکا از برجام روسیه دوباره خواستار امتیاز از جمهوری اسلامی شده است. سخنان ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه مبنی بر خواستن امتیاز از جمهوری اسلامی برای ادامه برجام، در حالی آب پاکی را روی دست (ما) ریخت که ظریف در بروکسل در (حال انجام) مذاکراتی حساس (بود).

این روزنامه باند روحانی افزود: روسیه نه بهبود روابط ما با غرب را می خواهد و نه خودش دوست مناسبی برای ماست. آنها در ماجرای تحریمهای پیش از برجام، نیروگاه بوشهر، اس 300، همراهی با نتانیاهو برای حمله اخیر به پایگاه‏های نظامی سوریه و نمونه‌های بسیار دیگر موضع نامناسب خود را ابراز داشته اند.
لطفا به اشتراک بگذارید: