نمایش جمعه امروز تهران عرصه تشدید جنگ باندهای حاکم – ۲۸اردیبهشت۱۳۹۷

نمایش جمعه امروز تهران عرصه تشدید جنگ باندهای حاکم – ۲۸اردیبهشت۱۳۹۷


نگاهی به خطبه های نمایش جمعه امروز تهران


 

نماز جمعه امروز تهران صحنة تشدید حملات و جنگ باندی بود. در این برنامه آخوند صدیقی به عنوان نمایندة خامنه ای تلاش کرد شکست برجام و پیامدهایش را به گردن روحانی و باندش بیندازد. قسمت هایی از اظهارات آخوند صدیقی را بشنویم

آخوند صدیقی – نمایش جمعه تهران – 28 اردیبهشت


اما قصه پر قصه برجام. که از ابتدا دنیای غرب کلاه گشادی را آماده کرده بود و آنگونه که حضرت آقا مقام معظم رهبری اخیرا به زبان آوردند و زمینه را آماده دیدند. ایشان از ابتدا تحت فشار بودند که چرا روی مسئله هسته ای شما این قدر اصرار می کنید که با اینها مذاکره کنید حضرت آقا فرمودند ما همین وقت ها به اینها گفتیم که اینها قابل اعتماد نیستند ولی برای اتمام حجت و شرایطی که اینها فکر می کردند با این مذاکره تحریم بر طرف می شود و اقتصاد ما رونق پیدا می کند اساسا به خاطر رفع تحریم بناشد که این مذاکره انجام بشه .

یک طرف ما از علم خودمون از پیشرفت هسته ای خودمون عقب نشینی کردیم که اینا تحریم هسته ای ظالمانه خودشون را از گرده ما بردارند اما چه شد؟ حضرت آقا در همان اوائل به رئیس جمهور نامه نوشتند در آنجا هشدار دادند ، به سوابق اطلاعاتی خود این آقای رئیس جمهور تکیه کردن که شما سوابق اینها را می دانید لذا هوشیاری هوشمندی و ترتیباتی که ما بعدا بتونیم حق خودمون را بگیریم تضمینی امضایی از رئیس جمهور، این ها هم رعایت نشد

این شد که الان ملاحظه می کنید. اما این یک عبرت است که ما در مرحله بعدی ، سیاستهای کلی نظام جمهوری اسلامی براساس قانون اساسی با رهبری است با ولی فقییه است ، مشروعیت نظام با ولی فقیه است سیاست های کلی با ولی فقیه است، نکند بدون اذن و اجازه به سراغ کسانی برویم که اونها هم مثل آمریکا هستند.

خواسته همة مردم این است که در مذاکره با اروپایی ها که اعتمادی بهشون نیست راه قبلی را طی نکنند. اگر شد تضمین های محکم بگیرند تضمین های عملی نه حرفی تضمینهای محکم بگیرند و الا زیر بار مذاکره یی که ننگ درش هست نروند.

نکته دیگری که عطف به همین مسله اساسی است .... مسئله لوایحی که در مجلس مطرح شد در اونجا هم توقع اینه که با دست خودشون مسئله پولشویی که باید اونها تروریست ها را معرفی کنند ، مقاومت را اونها تروریست می دانند ما خودمون را با دست خودمون محدود نکنیم ما دشمن را بر مجاری اقتصادی اطلاعاتی خودمون اونا با دست خودمون ، اونا بیان جاسوسی کنند، اجازه ندهیم اونا بیان ببینند پول ما کجاها گردش می کنه، این جزو غفلت ها و شما دوباره می خواهید تجربه را تجربه کنید؟

شرایط بانکی ما سخته؟ خب مگه برجام شرایط بانکی شما را درست کرد ؟ این جاهم میگن ولی عمل نخواهند کرد.

 
لطفا به اشتراک بگذارید: