نمایش جمعه امروز مشهد آثار بن‌بست رژیم – ۲۸اردیبهشت۱۳۹۷

نمایش جمعه امروز مشهد آثار بن‌بست رژیم – ۲۸اردیبهشت۱۳۹۷


بخشی از سخنان علم الهدی در نمایش جمعه مشهد امروز


 

نمایش جمعه امروز مشهد نمایش آثار بن بست نظام در بحران درونی نظام و تعمیق شقه و شکاف در راس حاکمیت بود. تا آنجا که علم الهدی نمایندة خامنه ای ضمن تلاش برای در بردن ولی فقیه نظام از نتایج شکست در برجام، و انداختن طوق شکست به گردن باند روحانی، از آتش به اختیارهای نظام خواست خودشون نظام و ولایت را از چنگ دشمنان داخلی و خارجی نظام نجات بدهند.

تلویزیون رژیم – 28 اردیبهشت


یک قراردادی بسته اند یک گردن کلفت درندة جانور صفت یکطرفه از این قرار داد بیرون رفته

خب. آقا وزیر امور خارجه مملکت رفته با بقیه، قرار داد جمعی بوده قرار داد یک نفر نبوده، قرار داد از نظر حقوقی نقض شده است ، رفته به بقیه میگه ما حاضریم قرار داد را باشما ادامه بدیم اما به شرطی که منافع ما تامین بشه

با سه کشور اروپایی که منادی دموکرسی اند مدعی تمدند مدعی ترقی اند رفته اند نشسته اند صحبت کرده اند در یک جلسه چند ساعت.

بیانیه هم صادر کرده اند که خواسته های ایران خواسته های برحقی است و بایستی این منافع (نامفهوم) گردد. مسئله ارتباطات بانکی مسئله آزادی فروش نفت و گاز و مواد پتروشیمی مسله سرمایه گذاری ها ازاد در این کشور همه این ها را هم تایید کرده اند خودشون. تو بیانیه شون. بعد میان با کمال گردن کلفتی سر را بالا می گیرن میگن ما تضمین نمی دیم. حق باشماست ولی تضمین نمی دیم.

متاسفانه این جاهلیت قرن 21 که دینا رو گرفته است در برخی جریانات سیاسی و عناصر سیاسی داخل کشور ما هم سرایت کرده است. این قصه برجام جلو چشم همه تون بود. از روز اول که دولت خواست مسئله فناوری هسته ای را با 1+5 ببندد مقام معظم رهبری از اول فرمودند من به این ها اعتماد ندارم. اینها مورد اعتماد من نیستند به غرب اعتماد ندارم و از این قضیه جز ضرر و زیان چیز دیگری نخواهیم دید. اما یه دولتی را مردم تعیین کردند این دولت میگه من می خوام با این مشکلات اقتصادی را حل کنم من جلوتونو نمی گیرم. اما من به شما بگم اینا عمل نمی کنند اینا مورد اعتماد نیستند از اول این حرف را زدند.

بعد هم اینا رفتند پیمان را بستند قرار داد را بستند مقام معظم رهبری باز هم خصوصی به اینا گفتن هم علی روس اشهاد به اینا گفتن هم در سخنرانی هاشون در مقابل مردم گفتند که این قرار داد در صورتی قابل اعتنا هست که رئیس جمهور آمریکا امضا کند تمام تحریمها را برداشته.

حالا به این قرار داد که عمل نشد رییس جمهور آمریکا هم ننوشت امضا هم نکرد اینها هم آوردند تو مجلس .

منتهی با یک جوسازی آماده یی جریانهایی دست انداختن ، یه مرتبه حساب نشده به تصویب مجلس رسوندند.

این همه ضربه و خسارت آخرم هیچی. شکست خوردیم. حالا کی شکست خورده؟ خب معلومه . کی اول این پیمان را راه انداخت؟ کی برنامه را اجرا کرد کی برنامه را پیگیری کرد. مقام معظم رهبری هم برای اینکه راه باز باشه مسیر را باز گذاشتند. حالا یه عده از این جریانهای سیاسی و یه عده از این عناصر ناپاک سیاسی تو این مملکت در اومدن سر برداشتن میگن برجام تمامش اگر که بناست بازخواست بشود در مسئله برجام خود آقا!

یعنی این نامردی، این خیانت این جاهلیتی است که در دنیا هست وارد کشورماهم شده، بعضی جریانها و آدمهای سیاسی را این مرز جاهلیت گرفته شون. یعنی آدم می بینه آقا این مقام معظم رهبری یک مظلومیتی پیدا کرده

خب عزیزان این شما متدیننین هستید که باید بیدار باشید هوشیار باشید تکلیف خودتون را با یک بصیرت کامل در این پهنه و عرصه جاهلیت بوجود آمده، چه اون جاهلیتی که به داخل جامعه ما سرایت کرده است و چه اون جاهلیتی که دنیا را گرفته است شما باید سطح بصیرتتون را بالا ببرید. پای ولایت وایسید پای دینتون وایسید ولایت و اهل بیت را از چنگ این نابکاری ها شما نجات بدهید.

 

 

 
لطفا به اشتراک بگذارید: